Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lotus86 skriver: Det kan jeg gost forstå i er Og ja, scfølgelig er det det, det vigtigste er bare at der er to sunde og raske basser derinde
Det kan jeg gost forstå i er Og ja, scfølgelig er det det, det vigtigste er bare at der er to sunde og raske basser derinde
Der er i hvert fald liv og glade dage derinde..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Der er i hvert fald liv og glade dage derinde..
Leonora skriver: Ihhhhhh den tager så fin form nu Det bliver så vildt når I i morgen ved hvad der gemmer sig i hulen. Som sagt tror jeg på to af det stærke køn - 2xtøser
Ihhhhhh den tager så fin form nu Det bliver så vildt når I i morgen ved hvad der gemmer sig i hulen. Som sagt tror jeg på to af det stærke køn - 2xtøser
1000 tak søde..
Og nu må vi se.. Bare de er raske..
Hvor er det spændende. For kort tid siden troede du aldrig at det skulle lykkedes,og nu skal du snart være tvillingemor
Jeg gætter på en dreng og en pige. Sikke fin gravid du allerede ser ud
KTP86 skriver: Hvor er det spændende. For kort tid siden troede du aldrig at det skulle lykkedes,og nu skal du snart være tvillingemor Jeg gætter på en dreng og en pige. Sikke fin gravid du allerede ser ud
Ja, det er et mirakel..
1000 tak søde.. Hvordan har du/ det?
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde.. Og nu må vi se.. Bare de er raske..
Leonora skriver: Ja for dælen - pyt med kønnet. Bare de er top form og vinker til jer Tænk du allerede er i uge 16 . - vildt
Ja for dælen - pyt med kønnet. Bare de er top form og vinker til jer Tænk du allerede er i uge 16 . - vildt
17. enda.. Med to tumle bøller..
ønskebarn74 skriver: Ja, det er et mirakel.. 1000 tak søde.. Hvordan har du/ det?
Total Vi har det godt!
ønskebarn74 skriver: DLige et billede af min sommermave.. Bøllerne sparker hele tiden.. Og imorgen skal vi til kønsscanning 3D/4D..
DLige et billede af min sommermave..
Bøllerne sparker hele tiden..
Og imorgen skal vi til kønsscanning 3D/4D..
KTP86 skriver: Total Vi har det godt!
Dejligt at høre..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128