Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Lige et billede af min sommermave.. Bøllerne sparker hele tiden.. Og imorgen skal vi til kønsscanning 3D/4D..
Lige et billede af min sommermave..
Bøllerne sparker hele tiden..
Og imorgen skal vi til kønsscanning 3D/4D..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pussekat skriver: hejsa sødeflot mave og min mand sige at det være dejlig han fil lov til at se dig på en billde og det bliv en pige og en dreng
hejsa sødeflot mave og min mand sige at det være dejlig han fil lov til at se dig på en billde og det bliv en pige og en dreng
Tak søde..
Det ville være dejligt.. Men vi tager hvad der kommer..
Iiiih i morgen!!! Åh Lene det er spændende!!! Og hvor er du fin!
Uhh det bliver spændende i morgen. Håber sådan at når i ser hvad i får, at i så slet ikke kan lade være med at skrige ud til hele verden hvad i skal have (Hele verden = Mig)
Og sikke en fin mave du har
Lotus86 skriver: Den er bare så fin den mave Hvor bliver det bare spændende med den scanning, jeg tror der er en af hver
Den er bare så fin den mave Hvor bliver det bare spændende med den scanning, jeg tror der er en af hver
Vi er så spændte.. Og kønnet er underordnet..
Barbamama skriver: Iiiih i morgen!!! Åh Lene det er spændende!!! Og hvor er du fin!
Jep.. Har sommerfugle i maven..
Øog tak søde.. Hvordan har i. Det?
DreamChild skriver: Uhh det bliver spændende i morgen. Håber sådan at når i ser hvad i får, at i så slet ikke kan lade være med at skrige ud til hele verden hvad i skal have (Hele verden = Mig) Og sikke en fin mave du har
Tak søde.. Og ja.. Vi er vildt spændte..
Men Sorry..
ønskebarn74 skriver: Tak søde.. Vi er så spændte.. Og kønnet er underordnet..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128