malliebooh skriver:
Denne tråd er nok bare mest for "hyggens" skyld da jeg godt er klar over at diverse ting ikke nødvendigvis er tegn på snarlig fødsel 
Jeg er i morgen 37+0 og en smuuuule utålmodig
Når folk de hører at jeg for nyligt er begyndt at få vand i fødderne og maven er sunket - så mener de at så er det lige om hjørnet og højst sansynligt en juli-baby?? (Termin d. 3. august)..
Så ja, for hygge-læsningens skyld..
Hvor lang tid gik der til du fødte, fra maven sank?
Hvad var dine tegn på fødsel og hvornår i forhold til termin fødte du?
Havde du en fornemmelse for hvornår fødslen ville gå i gang og holdte den stik?
God dag til jer derude 
første gang kan jeg intet fortælle om da jeg blev sat igang akut pga lille manden ikke havde taget på i 3 uger, og jeg havde meget slem svangerskabsforgiftning + meget forhøjet levertal, så han skulle ud han er født med akutkejsersnit efter igangsættelse med veer i 2 timer + presseveer i 15 min.
men min anden graviditet sang min mave i uge 32, og var "færdig sunket" i uge 36 og lillemanden er født 39+6.
tegnene på min fødsel er pænt klamme så er du advaret 
men fik ekstremt dårlig mave
kroppen kan og gør for det meste det at den hmm tømmer sig selv?
så det var faktisk de eneste tegn jeg havde....
og nej havde ingen anelse om hvornår jeg ville føde, men da jeg ramte 39+4 var jeg sikker på at jeg ville gå over tid
meeeen vågnede torsdag d. 28 Januar 2010 kl 7:30 med veer, jeg var dum nok til at sige kæresten bare lige kunne gøre storebror klar til dagpleje, og så ville jeg lige tage et bad, og så kunne vi ringe til fg der.... men jeg nåede faktisk kun lige inden for døren på sygehuset og så er han født kl 09:15, skal siges mine veer på intet tidspunkt havde været reglmæssige, og derfor vurderede vi at det nok godt kunne trække ud, men at jeg lige skulle komme forbi fg og bliver undersøgt, men da jeg kom derind havde jeg allerede presseveer.....