Tegn på fødsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.751 visninger
16 svar
4 synes godt om
12. juli 2013

malliebooh

Denne tråd er nok bare mest for "hyggens" skyld da jeg godt er klar over at diverse ting ikke nødvendigvis er tegn på snarlig fødsel

Jeg er i morgen 37+0 og en smuuuule utålmodig  

Når folk de hører at jeg for nyligt er begyndt at få vand i fødderne og maven er sunket - så mener de at så er det lige om hjørnet og højst sansynligt en juli-baby?? (Termin d. 3. august)..

Så ja, for hygge-læsningens skyld..

Hvor lang tid gik der til du fødte, fra maven sank?

Hvad var dine tegn på fødsel og hvornår i forhold til termin fødte du? 

Havde du en fornemmelse for hvornår fødslen ville gå i gang og holdte den stik? 

God dag til jer derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2013

banana3

malliebooh skriver:

Denne tråd er nok bare mest for "hyggens" skyld da jeg godt er klar over at diverse ting ikke nødvendigvis er tegn på snarlig fødsel

Når folk de hører at jeg for nyligt er begyndt at få vand i fødderne og maven er sunket - så mener de at så er det lige om hjørnet og højst sansynligt en juli-baby?? (Termin d. 3. august)..

God dag til jer derude 

Uh jeg vil gerne læse med

Er 37+0 i dag, håber dog han bliver derinde til termin så han kan tage godt på

Anmeld

12. juli 2013

lycly

Nu fortæller jeg ud fra min første graviditet for der gik fødslen igang af sig selv, her anden gang fik jeg pks

Min mave sank aldrig, jeg fødte lige på terminen, men var overbevist om at jeg ville gå over tid. Havde absolut ingen tegn overhovedet, vågnede bare om morgenen med begyndende veer og fødte 14 timer senere

Anmeld

12. juli 2013

simone_jacobsen

malliebooh skriver:

MMiDenne tråd er nok bare mest for "hyggens" skyld da jeg godt er klar over at diverse ting ikke nødvendigvis er tegn på snarlig fødsel

God dag til jer derude 

Min mave startede med at synke omkring uge 34 og var helt sunket inden uge 37.
Jeg var HELT sikker på at jeg fødte 2 uger før termin!!

Min værste frygt var, at jeg ville være i tvivl om veer - ALLE sagde at det er man ikke - og det var jeg. Kom på sygehuset med 4 minutter i mellem veerne og 6,5 cm åben, nåede ikke smertelindring!!

Når men hvornår fødte jeg så......

Jeg fødte 40+5.
Fat du mod og masser af tålmodighed, der er laaaang vej endnu

Anmeld

12. juli 2013

malliebooh

banana3 skriver:

Uh jeg vil gerne læse med

Er 37+0 i dag, håber dog han bliver derinde til termin så han kan tage godt på

Bare helt i orden 

Anmeld

12. juli 2013

malliebooh

LuLy skriver:

Nu fortæller jeg ud fra min første graviditet for der gik fødslen igang af sig selv, her anden gang fik jeg pks

Min mave sank aldrig, jeg fødte lige på terminen, men var overbevist om at jeg ville gå over tid. Havde absolut ingen tegn overhovedet, vågnede bare om morgenen med begyndende veer og fødte 14 timer senere

Utroligt

Anmeld

12. juli 2013

malliebooh

simone_jacobsen skriver:

Min mave startede med at synke omkring uge 34 og var helt sunket inden uge 37.
Jeg var HELT sikker på at jeg fødte 2 uger før termin!!

Min værste frygt var, at jeg ville være i tvivl om veer - ALLE sagde at det er man ikke - og det var jeg. Kom på sygehuset med 4 minutter i mellem veerne og 6,5 cm åben, nåede ikke smertelindring!!

Når men hvornår fødte jeg så......

Jeg fødte 40+5.
Fat du mod og masser af tålmodighed, der er laaaang vej endnu

Jeg har sat mig for at hun kommer omkring d. 10/8 (41+0) ;-)

Jeg har også fået den af vide om at man ikke er i tvivl meeeeen ..? Kan man jo så læse på din historie at man altså godt kan være

Anmeld

12. juli 2013

Frk. Himmelblå

Har ikke registreret, at min mave skulle være sunket nogen af gangene. Men her har babyerne heller ikke "stået fast" inden fødslen.

Jeg har født 40+1 og 40+6 

Første gang med slimpropafgang og efterfølgende tegnblødning

Anden gang med veer og vandafgang

Tror ikke rigtigt man kan regne med noget som helst...  .. Desværre.. Men ved også, at jeg selv opretter en lignende tråd, når jeg næste gang nærmer mig termin 

Anmeld

12. juli 2013

Bertris

Min mave sank aldrig, men okay blev jo også sat igang 41+1 og fødte 41+3  
Jeg prøvede at tænke: Der går laaaang tid endnu

Men gud det var svært at holde på den tanke når man prøvede at tolke en hver anderledes ting ved ens enorme krop

Anmeld

12. juli 2013

malliebooh

Frk. Himmelblå skriver:

Har ikke registreret, at min mave skulle være sunket nogen af gangene. Men her har babyerne heller ikke "stået fast" inden fødslen.

Jeg har født 40+1 og 40+6 

Første gang med slimpropafgang og efterfølgende tegnblødning

Anden gang med veer og vandafgang

Tror ikke rigtigt man kan regne med noget som helst...  .. Desværre.. Men ved også, at jeg selv opretter en lignende tråd, når jeg næste gang nærmer mig termin 

Her har jeg fået af vide at hun står fast og kan tydeligt se på mave-billeder at maven er sunket, ser vildt mærkeligt ud egentlig 

Nej det kan man jo nok ikke i sidste ende, men så har man da fået lidt tid til at gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.