LinLin skriver:
Tak...
Vi snakker og snakker og tuder (eller jeg gør...) og kigger billeder (indtil videre bare på min tlf, men vi har sendt dem til fremkaldelse!j og krammer hinanden og vores drenge....
Jeg tror også på mindebogen er god for mig/os! Det er rart at samle tingene et sted.
Jeg tror umiddelbart ikke jeg får brug for en pskykolog (og det er ikke fordi jeg ikke tror på de kan hjælpe een i svære tider - har gået til psykolog for et par år siden....) men jeg tænker bare: " hvad kan hun gøre?" Hun kan jo ikke give os lovning på at det ikke sker igen hvis vi vil forsøge at få et barn mere... Hun kan ikke sikre at det ikke bliver sygt, at kromosomerne sætter sig forkert sammen, at jeg ikke får en infektion af en art eller hvad det nu er der er gået galt 
Jeg håber virkeligt vi får et svar på den obduktion og de ikke bare siger at alt så perfekt ud - for hvad så?! Hvorfor pokker holdt det lile hjerte så op med at slå? Det ville være det værste svar.... 
desværre er der nogengange hvor de ikke finder forklaringen på hvorfor barnet døde.
hvis de finder ud af hvorfor er man mere afklaret hvorfor det mon gik galt. og hvis ikke, ja så kan det være svært at forholde sig til.
med hensyn til psykolog...nej hun kan ikke garantere eller noget somhelst i den stil, men hvis du har en masse tanker osv, så er psykologen altså rigtig god på det punkt, nu kan jeg ikke give dig nogen eksempler, for det vil jeg ikke fortælle herinde. 
men jeg håber du får en forklaring på hvorfor det skete.
Anmeld