lille test, hvor mange børn får du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.115 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. juli 2009

Muffinmus

Dette var mit svar på testen
Begynd nu ikke at hyperventilere, men du får sikkert hele 6 børn!! Nogen burde virkelig give dig en præmie for at du så aktivt øger folketallet. Du er helt usædvanligt glad for børn og producerer afkom med stor hastighed. De fleste 6-børnsfamilier har flere børn lige efter hinanden, ofte med kun 1-2 års mellemrum. Held og Lykke!!
Det er en kort hurtigt test, bare for sjov skyld
mamanet.dk/node/160/quiz/start/3d60c03d651f96477cf468f88eea7393

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2009

Lene76

Det passer jo meget fint, iflg planen sku jeg gerne blive gravid igen senere på året et start næste år men nu må vi se. Har jo 3 inkl min papdatter.
Du får 3 børn! Tak fordi du bidrager til at øge folketallet! 3-børnsfamilier er helt almindelige  i Danmark, men 3 børn kan alligevel være en stor udfordring. Hvis du ikke allerede har fået nogle af disse 3 børn, så har det følgede at se frem til: Cirka 1500 nætter med afbrudt søvn, du kommer til at smøre 18000 madpakker, 75 forældremøder, at sige nej mindst 100.000 gange og få 13.140 dejlige godnatkram.

Anmeld

11. juli 2009

Mie A

Du får 2 børn. 2-børnsfamilien er den typiske familie i Danmark, og børnene er oftes fødst med 2-3 års mellemrum. Tillykke, du er prototypen på den gennemsnitlig nordmand, og fører på et hængende hår slægten videre.

??? - Har jeg fået en for meget med hjem fra sygehuset ved en fejl

Anmeld

11. juli 2009

Plysbjørnen

Du får 2 børn. 2-børnsfamilien er den typiske familie i Danmark, og børnene er oftes fødst med 2-3 års mellemrum. Tillykke, du er prototypen på den gennemsnitlig nordmand, og fører på et hængende hår slægten videre.

Fortæl endelig ikke manden det, så får jeg ham jo aldrig overtalt... Hmmmm Det gør jeg nok ikke aligevel...

Anmeld

11. juli 2009

Helle30

Jeg skal have 3. Så mangler vi kun ét. Ja, det bliver altså ikke lige med det første.

- Helle

Anmeld

11. juli 2009

Sweet1978

Ha ha ja med mindre det viser sig at manden ikke kan / vi ikke kan lave børn sammen passer det ikke for jeg fik svaret 2 og det har jeg allerede og der er planer om min. 2 mere.

Anmeld

11. juli 2009

Tut

Det passer fint.

Christian siger at det er slut når jeg har født hende her...

Mette - allerede i 20. uge

Anmeld

11. juli 2009

ivfmarie

Det vidste jeg da godt... bare lidt sent at komme i tanke om det ...
Du får 1 barn og er tilfreds med det! Enten er en storfamilie ikke noget for dig eller måske tager livet tilfældigvis nogle vendinger, som gør, at du bliver forældre til kun 1 barn. Hyg dig med barnet - enebørn bliver ikke nødvendigvis forkælende, men ofte ressourcerige børn med forældre, som har god tid til dem!

Anmeld

11. juli 2009

Bamseboet :D

Begynd nu ikke at hyperventilere, men du får sikkert hele 6 børn!! Nogen burde virkelig give dig en præmie for at du så aktivt øger folketallet. Du er helt usædvanligt glad for børn og producerer afkom med stor hastighed. De fleste 6-børnsfamilier har flere børn lige efter hinanden, ofte med kun 1-2 års mellemrum. Held og Lykke!!

men tror nu ikke mavsen kan holde til det

Anmeld

12. juli 2009

Anja

Uha, jeg fik også 6 BØRN !!

Tror nu nok jeg ender med at "nøjes" med 3 plus bonusbarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.