Venner?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.184 visninger
14 svar
4 synes godt om
11. juli 2013

Anonym trådstarter

Er det virkelig kun mig der ingen rigtige venner har?

Jeg lever i et lykkeligt forhold sammen med min dejlige forlovede, men jeg/vi har bare ikke så mange venner, vi holder sammen og støtter hinanden, men jeg kan godt mærke jeg ind i mellem mangler en rigtig god veninde jeg kan sms med ses med osv.. men sådan en findes der nok bare ikke til mig..

Jeg er en der vejer lidt for meget måske er det derfor jeg bliver valgt fra, men det siger ikke at jeg ikke er sød :,(

Andre der føler de har det på samme måde som mig?

Jeg elsker alle dyr næsten har heste og avler kaniner måske er det fordi folk ikke kan lide dyr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg lever i et lykkeligt forhold sammen med min dejlige forlovede, men jeg/vi har bare ikke så mange venner, vi holder sammen og støtter hinanden, men jeg kan godt mærke jeg ind i mellem mangler en rigtig god veninde jeg kan sms med ses med osv.. men sådan en findes der nok bare ikke til mig..

Jeg er en der vejer lidt for meget måske er det derfor jeg bliver valgt fra, men det siger ikke at jeg ikke er sød :,(

Jeg elsker alle dyr næsten har heste og avler kaniner måske er det fordi folk ikke kan lide dyr?

Jeg tror nu ikke at folk bevidst vælger dig fra pga overvægt eller dyr - måske er der nogen der vælger ud fra det, men tror det er et fåtal. Har du nogen hobbyer, ses du socialt med nogen f.eks sport, kreative værkesteder, ridning eller andet? Fordi det er jo ofte sådanne steder man møder nye mennesker.

Hvor er du fra i landet?

/Fenja

Anmeld

11. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg tvivler på at det har noget at gøre med det du nævner

hvad med før du mødte din forlovede? Var der da nogen venner? hvis ja, huskede du så at holde kontakten vedlige midt i din egen forelskelsesrus? det er tit der det går galt. Man er så forgabt i sin egen lille bobbel, at alt andet lukkes ude. 

Måske er du ikke så udadvendt? Det spænder jo hurtigt ben for en selv, og er skide svært at lave om på.

jeg selv har heller ikk rigtig nogen tætte venner. Det havde jeg engang, men jeg er sindssygt dårlig til at holde kontakten vedlige og så bevægede jeg mig også bare rigtig meget væk fra dem jeg havde, da jeg blev mor. De var slet ikke der endnu, og så er det altså bare svært  oven i det, er de tætteste veninder flyttet til en anden landsdel, så nu ses vi kun 4 gange om året ca. Mega ærgerligt, og jeg føler mig tit ensom, på trods af kæreste, barn og god familie omkring os.  Savner noget "ikke-familie" relateret bekendtskab, hehe

Anmeld

11. juli 2013

Anonym trådstarter

Jeg har holdt kontakten ved lige med de få jeg allerede havde, men dem så jeg alligevel ikke så tit!

Nej har aldrig rigtig haft nogle venner har altid været den upopulære og den alle mobbede og det er bare altid efterfulgt mig!

Jeg er fra Vestsjælland

Anmeld

11. juli 2013

Mata

Hvor er i fra i landet? Jeg har næsten lige oprettet et indlæg om at mødes med mødre på barsel, men er da også interesseret i at mødes med mødre som ikke pt er på barsel. Kan også til tider have det lige som jer, men dagene går også så hurtigt, så når man næsten ikke andet end det der drejer sig om sin familie

Anmeld

12. juli 2013

Sujan

Anonym skriver:

Jeg har holdt kontakten ved lige med de få jeg allerede havde, men dem så jeg alligevel ikke så tit!

Nej har aldrig rigtig haft nogle venner har altid været den upopulære og den alle mobbede og det er bare altid efterfulgt mig!

Jeg er fra Vestsjælland

Jeg er også fra Vestsjælland.. Og synes jeg har nogle få gode veninder her omkring.. Men mangler altid flere.
Har også forsøgt at få flere men må indrømme tiden ikke altid er til det:-( men sådan er det nok at forene familie-, arbejds-, og socialt liv... Der er ikke altid tid til det hele.. Så kan det være svært at få nye bekendtskaber... Måske er det også sådan for dig?

Anmeld

12. juli 2013

Malthe2010

Hvor er du fra i vestsjælland, du er mere end velkommen til at skrive :-) er også fra Vestsjælland

Anmeld

12. juli 2013

B&J

det er super svært at finde venner/ veninder...

vi har også mest os selv ingen venner. jeg skriver med et par enkelte fra baby og hende den ene  er jydeinden. hun er en vidunderlige kvinde efter mit hjerte...

men HOLD OP HVOR ER DET TRÆLS HUN BOR SÅ LANGT VÆK.

vil ønske hun boede tæt på så man kunne komme forbi hinanden og ja ville da ønske jeg havde flere veninder/venner men har jeg bare ikke men savner det helt vildt

Anmeld

12. juli 2013

twinny

Jeg er fra bjæverskov, så midtsjælland.  Elsker os alle dyr næsten.  

fu er velkommen til at skrive. Jeg har meget få veninder, da de gamle veninder er et andet sted i livet end jeg er.  

Anmeld

13. august 2013

hell

Anonym skriver:

hej du må gerne skrive privat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.