God aften Ladies.
sagen er at vores lillebitte soveværelse er et kombirum, og jeg er ved at blive sindsyg!!!!
Det er selvfølgelig et soverum, men også et musikrum/studie for manden. Så der skal være plads til en hel del. : seng, vores tøj, håndklæder, sko, dvd/cd'er, papirer/mapper/kasser, guitarer, diverse mindre instrumenter, kabler, boards, osv.
sengen kan ikke stå anderledes, under den har vi presset (som i med vold) 4 bedrollers ind under hvor der er sengetøj, skitøj og guitarhylstre i.
På langvæggen overfor sengen har vi et åbent skab (ikea design-selv, STOLMEN tror jeg det hedder) men det ser så rodet ud! Jeg troede det ville være fikst og cool, men vi har for meget lort, så det ser bare frygtelig rodet ud. 
Nede i enden af værelset (bag døren og rundt om det lille "hak" står der 3gamle sengeborde, som var meningen skulle være plads nok til et lille spillehjørne, men det er ikk nok! Det roder også, og er bare dynget ind i guitarstativer, papirer, kabler osv.... Suk...
på den skrå væg, ved fodenden af sengen hænger der en stak guitarer, så de kan ikke rigtig fylde mindre.
jeg tænker at smide alt inventar, pånær seng og bedrollers, af h****** til og anskaffe noget andet. Måske ikeas malm kommoder (3skuffer høj) til vores tøj, hele vejen henover langvæggen (ca 3,5m) så der kommer noget bordplads til manden, og så nogle hylder oppe i højden til mapper og kasser med papirer, og til håndklæder. Og så måske en malm kommode mere bag døren (hvis der overhovedet er plads) til kabler, cd/dvd og andet rod.
Hvad tænker i? Ville det blive sært at se på? Og er 12 malm skuffer nok til 2 voksnes tøj mon?
Kom gerne med indput, forslag eller links til ideer 
Hvad med en hems? Eller en høøøj seng? Så I kan bruge pladsen under. Jeg er sikker på det kan gøres på en rigtig lækker måde