Vægt mindre end gennemsnittet! NY

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
7 svar
1 synes godt om
11. juli 2013

Kat2244

Hej Piger. 

Jeg skrev forkert i tidligere indlæg- da jeg skrev at jeg var i 34 uge. Der skulle have stået at jeg var i 36 uge.

Jeg er 35+2 og var i dag til JM og hun skønnede lillemand til at veje 2400 gram, hvilket hun syntes var ok. Men jeg kan jo læse mig til at det er under gennemsnit, men hvor meget? 

Bør jeg være nervøs for min bebs?

kram K

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

anynom

Kat2244 skriver:

Hej Piger. 

Jeg skrev forkert i tidligere indlæg- da jeg skrev at jeg var i 34 uge. Der skulle have stået at jeg var i 36 uge.

Jeg er 35+2 og var i dag til JM og hun skønnede lillemand til at veje 2400 gram, hvilket hun syntes var ok. Men jeg kan jo læse mig til at det er under gennemsnit, men hvor meget? 

kram K

Hvis din jordemoder ikke har ytret bekymring, så nej

Anmeld

11. juli 2013

FrkZier

Kat2244 skriver:

Hej Piger. 

kram K

du skal ikke være nervøs når din JM siger det er ok

Anmeld

11. juli 2013

Momster89

Min søn er født 35+5 med en vægt på 2255. 

Det var inden for normalen, men i den lille ende, så din bebse har en fin vægt

Anmeld

11. juli 2013

Kat2244

Ok, ja man bekymre sig jo om de små pus 

Han kommer om snart en måned - er så spændt !!

Anmeld

11. juli 2013

foto på lærred

Min veninde fik skønnet hendes barn til at være lille før fødsel og da hun kom ud var hun faktisk over gennemsnittet. Det er tit de rammer forkert, så vær ikke alt for bekymret.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collage af ungerne overført på lærred, invitationer og wallstickers

Anmeld

11. juli 2013

banana3

Kat2244 skriver:

Hej Piger. 

kram K

Jeg er i uge 37, og har i dag været til vægt scanning. Vores dreng vejer 2444 (36+6) og er 18% for lille. Han følger nu sin egen kurve, men jeg er selv ikke ret stor, og så har han kun 2 kar i navlesnoren, som gør han kan have lidt problemer med at tage på. Du skal slet ikke være nervøs

Anmeld

12. juli 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den lille er omkring 5% under gennemsnittet,så du kan være helt rolig,de betragter vægten som normal,helt ned til 21% under gennemsnittet. 

Gennemsnitsvægten i uge 35+0 hedder 2593g. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.