Vægt mindre end gennemsnittet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. juli 2013

Kat2244

Hej Piger. 

Jeg er 33+2 og var i dag til JM og hun skønnede lillemand til at veje 2400 gram, hvilket hun syntes var ok. Men jeg kan jo læse mig til at det er under gennemsnit, men hvor meget? 

Bør jeg være nervøs for min bebs?

kram K

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

mommy1991

Kat2244 skriver:

Hej Piger. 

Jeg er 33+2 og var i dag til JM og hun skønnede lillemand til at veje 2400 gram, hvilket hun syntes var ok. Men jeg kan jo læse mig til at det er under gennemsnit, men hvor meget? 

kram K

Altså i 34. uge står der herinde under ugekalenderen at baby skal veje mellem 2200 og 2400 - så det lyder da som om din bebs er helt gennemsnitlig

Anmeld

11. juli 2013

Kat2244

Kat2244 skriver:

Hej Piger. 

kram K

Undskyld jeg laver en ny... Jeg har skrevet forkert - jeg er 35+2

Anmeld

11. juli 2013

Rødhætte

Kat2244 skriver:

Hej Piger. 

kram K

Jeg fødte en dreng på 2590 g i uge 36+4 og han var sund og rask. Han var også lidt lille igennem hele graviditeten, men min mand og jeg er heller ikke så store

Anmeld

11. juli 2013

ønskebørn74

Kat2244 skriver:

Hej Piger. 

kram K

Det er da fint.. Den lille tager jo imellem 200-300gr på om ugen de kommende uger.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.