Stort tillykke til Nova Maria, Iza og Phillip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2009

BellaT

Tusind tak for lykønskningerne...
Vi har haft en rigtig dejlig dag med vores 2-årige dreng. Har haft huset fyldt med glade gæster og Phillip har hygget og leget og charmet.
Tillykke fra mig og Phillip til de andre fødselarer, Iza og Nova Maria.
Her er lige et par billeder fra idag:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2009

ivfmarie

Åhhhrrr... Fik han en traktor!?? Var det et hit? Malte får en af hans Bedster.. Håber at hans små tykke ben er kange nok til at nå pedalerne.

Hvor ser I dejlige ud på det første billede, Helle.. Skøn unge, skøn mor!

Marie

Anmeld

12. juli 2009

Loggidut

Og kæmpe tillykke fra mig af...bedre sent end aldrig!

Har i mon haft en god dag?

Det må jeg vist hellere læse mere om i morgen!

Tillykke med jeres dejlige unger!

Anmeld

12. juli 2009

BellaT

ivfmarie skriver:

Åhhhrrr... Fik han en traktor!?? Var det et hit? Malte får en af hans Bedster.. Håber at hans små tykke ben er kange nok til at nå pedalerne.

Hvor ser I dejlige ud på det første billede, Helle.. Skøn unge, skøn mor!

Marie

Tak for de søde ord, Ivf.
Ja, du kan tro at traktoren var et hit!!! Han fik ellers også andre køretøjer bla. en løbecykel og en el-motorcykel. Men intet slår traktoren. Også selvom han ikke helt kan finde ud af det med pedalerne endnu. El-motorcyklen kan han sagtens finde ud af. Men det er alligevel sjovere at sidde stille på traktoren og sige: nøøn, nøøn, nøøøøøøn! Ha Ha.
Tror godt lige at Malte kan begynde at glæde sig. Skidt med hvis fødderne ikke kan nå. Det er nok bare at sidde på den. Det er kæmpestort.

Anmeld

12. juli 2009

Kaufie

Stort tillykke til jer 2 årige unger.......

Håber I havde en rigtig god dag i går...

Anmeld

12. juli 2009

Tikki

Tusind tak  vi havde en skøn dag - desværre var hele familien på ferie, så de kunne ikke komme....men så er det jo godt, man har så mange venner, der kan fejre med manér. Ren børnefødselsdag med lagkage, boller, is, burger på grillen og masser af flag.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juli 2009

Juniors mor

STOOOORT forsinket tillykke til jer alle tre
Dejlige fødselsdagsbilleder af Iza og Philip

Anmeld

12. juli 2009

birgittemarie

Tusind tak for alle tillykkerne kære venner

Vi havde en dejlig dag med mine forældre og min storesøster plus familie. Alle andre var på ferie, men det var vist godt, for ellers havde vi nok ikke kunnet være her.

Nu vil jeg prøve at smide lidt pics af mig...

Den fik en guitar, blev meget lykkelig og sagde plekt resten af dagen 

Og her er Bodil-kagen, som der til min store fortrydelse ikke blev taget et ordentligt billede af...

...så jeg tog lige et par mere af ådslet i dag

Godnat tøse og endnu engang tak for hilsener.

Knus fra Birgitte

Anmeld

13. juli 2009

Susan1978

forsinket tillykke til jer alle 3..

har i været på hele weekenden.. vi har været på arbejdsweekend hos min søster, så den har stået på børnehygge, familiehygge og ellers bare male vinduer og renovere og rive ned. ..

Anmeld

13. juli 2009

linemus

Sikke en masse utroligt skønne fødselsdagsbilleder af tre så smukke 2 årige børn  Ih, Helle, hvor er du smuk. Og BM du ser bare fantastisk ud - du er lige te å møs! Hvor er NM blevet langhåret! En Bodil-kage! Selvfølgelig! Fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.