Cars kage!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2013

Mother-love

Lilje82 skriver:

Du skal ikke være selv kritisk, den er virkelig flot, og er sikker på modtageren synes det samme. 

Modtagen er heldigvis os selv. Da det kun var en prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

Ayasmor

Havanagila skriver:

Hej piger.
Jg ville egentlig ikke vise den frem for synes godt nok den er grim.

Men alt gik galt. Jeg har sådan en bil form som jeg lavede kagen i. Men da jeg skulle have den ud af formen fik den i atomer
Så jeg tænkte ny plan, jeg skar alle stykkerne ud og forsøgte at samle den så godt som jeg nu kunne.

Jeg smurte den op i smørecreme og så dækkede jeg den med fondant.
Fondanten begyndte at sprække for mig alle steder.

Taget er ikke højt nok. Så det var skide svært at lave detaljerne pæne. Så det blev egentlig bare sådan en nu skal jeg bare være færdig kage

Men i får den lige alligevel. Og så satser jeg på næste gang jeg laver en så er den meget pænere

Synes altid man er sin egen værste kritiker. Man ser alle de små fejl og detaljer, for inden man gik igang havde man et billede i hovedet. Ikke altid bliver kagen helt præcist som billedet, omend det endelige resultat stadig er flot. Kan godt forstå du er træt af det, specielt når nu den har drillet så meget. Men når alt kommer til at, så synes jeg faktisk, at du har lavet en RIGTIG FLOT KAGE !!!!! Hvis denne kage er den du er skuffet over, så kan jeg vist kun glæde mig til når du vælger at tage revanche

Anmeld

11. juli 2013

Mother-love

Ayasmor skriver:

Synes altid man er sin egen værste kritiker. Man ser alle de små fejl og detaljer, for inden man gik igang havde man et billede i hovedet. Ikke altid bliver kagen helt præcist som billedet, omend det endelige resultat stadig er flot. Kan godt forstå du er træt af det, specielt når nu den har drillet så meget. Men når alt kommer til at, så synes jeg faktisk, at du har lavet en RIGTIG FLOT KAGE !!!!! Hvis denne kage er den du er skuffet over, så kan jeg vist kun glæde mig til når du vælger at tage revanche

Hehe tak. Og ja ved jeg er meget hård ved mig selv. Men jeg er bare ret sikker på jeg kan gøre det bedre. Og det samme sige min kæreste. For han ved hvad jeg kan lave. Og ja altså taget i betragtningen af at alt er gået galt. Og jeg ved så mange andre ting bare havde sidt lortet i skraldepanden så fortsatte jeg. Utroligt nok egentlig. Men tror måske også det var for at se hvad jeg skulle gøre bedre næste gang. Men den smager trods alt godt hehehe

Anmeld

11. juli 2013

Ayasmor

Havanagila skriver:

Hehe tak. Og ja ved jeg er meget hård ved mig selv. Men jeg er bare ret sikker på jeg kan gøre det bedre. Og det samme sige min kæreste. For han ved hvad jeg kan lave. Og ja altså taget i betragtningen af at alt er gået galt. Og jeg ved så mange andre ting bare havde sidt lortet i skraldepanden så fortsatte jeg. Utroligt nok egentlig. Men tror måske også det var for at se hvad jeg skulle gøre bedre næste gang. Men den smager trods alt godt hehehe

Det tror jeg gerne. For, som sagt, hvis en kage har drillet så meget og stadig kan se så flot ud, så er jeg da ikke i tvivl om, at en der ikke driller kan bliver hamrende flot Men som du siger, så har du prøvet det af nu og ved, hvilke ting du skal være ekstra opmærksom på næste gang, så er det lidt nemmere at være på forkant

Anmeld

11. juli 2013

Mother-love

Ayasmor skriver:

Det tror jeg gerne. For, som sagt, hvis en kage har drillet så meget og stadig kan se så flot ud, så er jeg da ikke i tvivl om, at en der ikke driller kan bliver hamrende flot Men som du siger, så har du prøvet det af nu og ved, hvilke ting du skal være ekstra opmærksom på næste gang, så er det lidt nemmere at være på forkant

Lige præcis :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.