Cars kage!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.844 visninger
14 svar
6 synes godt om
11. juli 2013

Mother-love

Hej piger.
Jg ville egentlig ikke vise den frem for synes godt nok den er grim.

Men alt gik galt. Jeg har sådan en bil form som jeg lavede kagen i. Men da jeg skulle have den ud af formen fik den i atomer
Så jeg tænkte ny plan, jeg skar alle stykkerne ud og forsøgte at samle den så godt som jeg nu kunne.

Jeg smurte den op i smørecreme og så dækkede jeg den med fondant.
Fondanten begyndte at sprække for mig alle steder.

Taget er ikke højt nok. Så det var skide svært at lave detaljerne pæne. Så det blev egentlig bare sådan en nu skal jeg bare være færdig kage

Men i får den lige alligevel. Og så satser jeg på næste gang jeg laver en så er den meget pænere
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

ønskebørn74

Havanagila skriver:

Hej piger.

Men alt gik galt. Jeg har sådan en bil form som jeg lavede kagen i. Men da jeg skulle have den ud af formen fik den i atomer
Så jeg tænkte ny plan, jeg skar alle stykkerne ud og forsøgte at samle den så godt som jeg nu kunne.

Taget er ikke højt nok. Så det var skide svært at lave detaljerne pæne. Så det blev egentlig bare sådan en nu skal jeg bare være færdig kage

Men i får den lige alligevel. Og så satser jeg på næste gang jeg laver en så er den meget pænere

Totalt fed kage.. 

Anmeld

11. juli 2013

asff

Havanagila skriver:

Hej piger.

Jeg synes den er flot! Det kan godt være, taget ikke er mega højt, men efter min mening er den rigtig flot lavet

Anmeld

11. juli 2013

Mother-love

ønskebarn74 skriver:

Totalt fed kage.. 

Tak men er simpelthen så utilfreds med resultatet. Er så skuffet over mig selv lige pt

Anmeld

11. juli 2013

Mother-love

asff skriver:

Jeg synes den er flot! Det kan godt være, taget ikke er mega højt, men efter min mening er den rigtig flot lavet

Godt der er nogen der synes om den. Jeg er så skuffet over mig selv pt. Men alt gik galt. Så bliver nødtil at tage revanche snart. For ellers sover jeg ikke om natten tror jeg hehe

Anmeld

11. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Den er da skisme flot

Anmeld

11. juli 2013

Mother-love

MoarHvidovre skriver:

Den er da skisme flot

Takker. Men er nok nødtil at tage revanche tror ikke jeg sover ordentligt før jeg har lavet en der er bedre.

Anmeld

11. juli 2013

Lilje82

Jeg synes altså den er flot, jeg tror slet ikke jeg kan finde ud af at lave sådan en 

Anmeld

11. juli 2013

Mother-love

Jeg synes altså den er flot, jeg tror slet ikke jeg kan finde ud af at lave sådan en 

Tak  Men er bare ikke selv tilfreds med den

Anmeld

11. juli 2013

Lilje82

Havanagila skriver:

Tak  Men er bare ikke selv tilfreds med den

Du skal ikke være selv kritisk, den er virkelig flot, og er sikker på modtageren synes det samme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.