Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så blev det min tur til at komme til nf scanning. jeg er så spændt, nervøs, bange og vil bare se det lille blinke
håber vi får gode tal jeg må tag afsted alene da min kæreste er blevet kaldt på arbejde jeg havde glædet mig til han skulle med da han også var forhindret med vores datter.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sabrina89 skriver: så blev det min tur til at komme til nf scanning. jeg er så spændt, nervøs, bange og vil bare se det lille blinke håber vi får gode tal jeg må tag afsted alene da min kæreste er blevet kaldt på arbejde jeg havde glædet mig til han skulle med da han også var forhindret med vores datter.
kan godt forstå at du glæder dig til at se det lille hjerte Det kan man ikke få nok af.. :-)
Øv med din kæreste.. håber du så får nogle gode billeder som han kan se
Uh jeg skal også til NF imorgen - er også ret spændt... Krydser for alt ser godt ud hos dig Øv med kæresten - er der ikke en anden der kan tage med dig??
pomfritten2014 skriver: Uh jeg skal også til NF imorgen - er også ret spændt... Krydser for alt ser godt ud hos dig Øv med kæresten - er der ikke en anden der kan tage med dig??
Tak har været afsted idag. Det gik rigtig godt vi fik tallet 1:20.000
Måtte afsted alene da min svigermor måtte blive hjemme med vores datter da hun er syg.
Håber du får en fantastisk oplevelse imorgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128