nf i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
3 svar
2 synes godt om
10. juli 2013

sabrina89

så blev det min tur til at komme til nf scanning. jeg er så spændt, nervøs, bange og vil bare se det lille  blinke 

håber vi får gode tal jeg må tag afsted alene da min kæreste er blevet kaldt på arbejde  jeg havde glædet mig til han skulle med da han også var forhindret med vores datter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

Millea

sabrina89 skriver:

så blev det min tur til at komme til nf scanning. jeg er så spændt, nervøs, bange og vil bare se det lille  blinke 

håber vi får gode tal jeg må tag afsted alene da min kæreste er blevet kaldt på arbejde  jeg havde glædet mig til han skulle med da han også var forhindret med vores datter.

kan  godt forstå at du glæder dig til at se det lille hjerte  Det kan man ikke få nok af.. :-)

Øv med din kæreste.. håber du så får nogle gode billeder som han kan se 

Anmeld

11. juli 2013

pomfritten2014

Uh jeg skal også til NF imorgen - er også ret spændt... Krydser for alt ser godt ud hos dig  Øv med kæresten - er der ikke en anden der kan tage med dig??

Anmeld

11. juli 2013

sabrina89

pomfritten2014 skriver:

Uh jeg skal også til NF imorgen - er også ret spændt... Krydser for alt ser godt ud hos dig  Øv med kæresten - er der ikke en anden der kan tage med dig??

Tak har været afsted idag. Det gik rigtig godt vi fik tallet 1:20.000 

Måtte afsted alene da min svigermor måtte blive hjemme med vores datter da hun er syg.  

Håber du får en fantastisk oplevelse imorgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.