Muligvis ved at være nede i det forbandede hul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. juli 2013

Anonym trådstarter

Ja det er hvad jeg er bange for sagen er den at jeg i dag fik afslag fra kommunen omkring enkeltydelser. Jeg står uden penge i to måneder fordi jeg skal søge uddannelse. For mig var det at søge ved kommunen den sidste udvej.

Jeg ved godt at det er en forudset udgift, men for fanden det er ikke til at spare op på en SU.
Jeg har søgt ind ved et vikarbureau, men der er ikke noget at komme efter lige pt. min veninde har prøvet at se om hun kunne skaffe arbejde til mig der hvor hun er på job, men ja ak hellere intet.

Jeg har lavet aftaler omkring mine regninger, men vi har ikke noget at leve for, og når jeg siger intet så er det intet (300 kr), min kæreste er på kontanthjælp alene denne måned var hans budget på 9000, så han måtte stoppe et par regninger så vi i det mindste kunne få handlet billigt ind i tyskland til mad, kød osv.

Jeg ved overhovedet ikke hvordan jeg skal komme ud af dette .

Vi har så mange diskussioner for tiden (klart, men alligevel).
åh kan ikke klare meget mere, har tabt mig 6 kilo fordi jeg ikke vil spise noget der skal jo være mad nok til vores søn.

det gør så ikke så meget jeg taber mig, da jeg er lidt overvægtig men alligevel. ohh ha jeg synes det er hårdt.

Bebrejder mig selv, føler det er min skyld alt det her med økonomien .

Hvor ville det bare være bedre hvis man kunne flygte de her 2 måneder, så der i det mindste var mad nok til dem..

please la være med at dunk mig oven i hovedet. Jeg har det af helvedes til med det, så det har jeg bare ikke brug for. jeg ved godt jeg ikke er den eneste. og ved godt jeg ikke må ha de tanker, men gosh hvor er det dejligt at få det skrevet ned.

Hvis nogle skulle kunne genkende hvem jeg er, så ikke røb det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2013

iris-mor

Åh ved ikke, hvad jeg skal sige, men synes ikke jeg kunne gå forbi uden at svare. Håber du finder en løsning, og gerne snart, for det andet er uudholdeligt.

Anmeld

10. juli 2013

wamse

Anonym skriver:

Ja det er hvad jeg er bange for sagen er den at jeg i dag fik afslag fra kommunen omkring enkeltydelser. Jeg står uden penge i to måneder fordi jeg skal søge uddannelse. For mig var det at søge ved kommunen den sidste udvej.

Jeg ved godt at det er en forudset udgift, men for fanden det er ikke til at spare op på en SU.
Jeg har søgt ind ved et vikarbureau, men der er ikke noget at komme efter lige pt. min veninde har prøvet at se om hun kunne skaffe arbejde til mig der hvor hun er på job, men ja ak hellere intet.

Jeg har lavet aftaler omkring mine regninger, men vi har ikke noget at leve for, og når jeg siger intet så er det intet (300 kr), min kæreste er på kontanthjælp alene denne måned var hans budget på 9000, så han måtte stoppe et par regninger så vi i det mindste kunne få handlet billigt ind i tyskland til mad, kød osv.

Jeg ved overhovedet ikke hvordan jeg skal komme ud af dette .

Vi har så mange diskussioner for tiden (klart, men alligevel).
åh kan ikke klare meget mere, har tabt mig 6 kilo fordi jeg ikke vil spise noget der skal jo være mad nok til vores søn.

det gør så ikke så meget jeg taber mig, da jeg er lidt overvægtig men alligevel. ohh ha jeg synes det er hårdt.

Bebrejder mig selv, føler det er min skyld alt det her med økonomien .

Hvor ville det bare være bedre hvis man kunne flygte de her 2 måneder, så der i det mindste var mad nok til dem..

please la være med at dunk mig oven i hovedet. Jeg har det af helvedes til med det, så det har jeg bare ikke brug for. jeg ved godt jeg ikke er den eneste. og ved godt jeg ikke må ha de tanker, men gosh hvor er det dejligt at få det skrevet ned.

Hvis nogle skulle kunne genkende hvem jeg er, så ikke røb det.

Ved ikke hvor du bor, men flere steder mangler personer til sommerhusrengøring 

Anmeld

10. juli 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Ved ikke hvor du bor, men flere steder mangler personer til sommerhusrengøring 

Jeg bor i det sønderjyske.

Har prøvet at søge som rengøringsdame på et diskotek på rømø

Anmeld

10. juli 2013

Wimmie

Øv en træls situation

Har du noget du kan sælge? Tøj/legetøj du/I ikke bruger? Ting der bare står?

Anmeld

10. juli 2013

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Øv en træls situation

Har du noget du kan sælge? Tøj/legetøj du/I ikke bruger? Ting der bare står?

Hej.

Det er lige nået jeg vil kigge på. det kunne da være en mulighed.

Tak

Anmeld

10. juli 2013

wamse

Anonym skriver:

Jeg bor i det sønderjyske.

Har prøvet at søge som rengøringsdame på et diskotek på rømø

på jobnet/jonindex søger flere firmaer nogle til rengøring i sommerhuse  Det er ihvertfald bedre end intet 

Anmeld

10. juli 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

hvis du bor tæt på mig, så giver jeg gerne en hjælpende hånd. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.