lillebror 29+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2013

Nessie

Hailiesmom11 skriver:

Ja jeg er et glad for hans type brok ikke påvirker hans udvikling og vægtøgning..
Ja jeg har ikke kunnet vende mig i snart 2 måneder nu uden det gør pisse ondt, i løbet af dagen svinger det meget i hvor ondt jeg har..
Men Ja kan heldigvis snart se lyset for enden af tunnelen håber på at vi til næste scanning i Odense kan snakke om igangsættelse...

Ja, og godt at der bliver holdt øje med det 

Jeg har godt nok heller ikke kunne vende mig uden smerter i meget lang tid, men det har været rigtig slemt her på det sidste, bruger lang tid på overhovedet at komme op at sidde, så det er jo heller ikke den bedste søvn man får, når man skal ud at tisse 4 gange i løbet af natten, og får vildt ondt hver gang 

Bliver spændende om de vil sætte dig i gang omkring termin så. Det vil da i hvert fald være dejligt at undgå at skulle gå over tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2013

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Ja, og godt at der bliver holdt øje med det 

Jeg har godt nok heller ikke kunne vende mig uden smerter i meget lang tid, men det har været rigtig slemt her på det sidste, bruger lang tid på overhovedet at komme op at sidde, så det er jo heller ikke den bedste søvn man får, når man skal ud at tisse 4 gange i løbet af natten, og får vildt ondt hver gang 

Bliver spændende om de vil sætte dig i gang omkring termin så. Det vil da i hvert fald være dejligt at undgå at skulle gå over tid 

Jeg er 7-9-13 heldigvs sluppet for at skulle op flere gange om natten for at tisse men det kan jo hurtigt komme...
Ja jeg håber de vil overveje det, for lægerne ser jo helst at jeg føder i Odense
Men nu synes jeg godt de sidste 10 uger må gå hurtigt..

Anmeld

16. juli 2013

Nessie

Hailiesmom11 skriver:

Jeg er 7-9-13 heldigvs sluppet for at skulle op flere gange om natten for at tisse men det kan jo hurtigt komme...
Ja jeg håber de vil overveje det, for lægerne ser jo helst at jeg føder i Odense
Men nu synes jeg godt de sidste 10 uger må gå hurtigt..

Hvor er du heldig 

Jeg venter på svar fra diabetes-sygeplejersken. Hvis de mener jeg skal til at tage insulin, så skal jeg også føde på Odense, men det ville jeg nu være lidt ked af.

Jeg venter også bare på at de sidste uger skal gå, 7 tilbage 

Anmeld

17. juli 2013

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Hvor er du heldig 

Jeg venter på svar fra diabetes-sygeplejersken. Hvis de mener jeg skal til at tage insulin, så skal jeg også føde på Odense, men det ville jeg nu være lidt ked af.

Jeg venter også bare på at de sidste uger skal gå, 7 tilbage 

Håber på noget godt for dig mht diabetes..
Opdater lige ikke? Kunne være lidt sjovt hvis vi skulle ligge dernede på samme tid..
Jeg skal jo derned under alle omstændigheder for lillebror skal jo opereres dernede...
Håber godt nok at de vil sætte mig igang omkring 38+

Anmeld

25. juli 2013

Nessie

Hailiesmom11 skriver:

Håber på noget godt for dig mht diabetes..
Opdater lige ikke? Kunne være lidt sjovt hvis vi skulle ligge dernede på samme tid..
Jeg skal jo derned under alle omstændigheder for lillebror skal jo opereres dernede...
Håber godt nok at de vil sætte mig igang omkring 38+

Jeg "slap" heldigvis med skrækken 

Vi fik lidt mere styr på blodsukkeret, ved at jeg skal spise knækbrød om morgenen og veje kartofler, pasta og ris.

Så foreløbig er planen at jeg fortsætter i Kolding 

Jeg skal skannes på mandag igen, så bliver det lidt spændende at se om den lille er vokset meget, eller bare almindeligt 

Og så har jeg min mor med, så må vi se om vi kan huske at spørge om det stadig er en pige 

Anmeld

25. juli 2013

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Jeg "slap" heldigvis med skrækken 

Vi fik lidt mere styr på blodsukkeret, ved at jeg skal spise knækbrød om morgenen og veje kartofler, pasta og ris.

Så foreløbig er planen at jeg fortsætter i Kolding 

Jeg skal skannes på mandag igen, så bliver det lidt spændende at se om den lille er vokset meget, eller bare almindeligt 

Og så har jeg min mor med, så må vi se om vi kan huske at spørge om det stadig er en pige 

Det var godt du slap med skrækken og i fik styr på blodsukkeret...
Vi blev scannet i går igen det kan du læse i det opslag fra i tirsdags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.