lillebror 29+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.444 visninger
15 svar
11 synes godt om
10. juli 2013

Hailiesmom11

Ja nu er der jo ikke ret meget mere end 10 uger tilbage i guder hvor jeg glæder mig til vi skal møde bettemanden og håber bare den sidste tid går hurtigt orker ikke mere bækkenløsning.. 

Imorgen står den på Jordmor kl 9 så spændende hvad hun har at sige til bettemanden 

Her er et billede fra i morges hvor maven strutter som den altid gør

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

Hailiesmom11

Og i dag blev lillebror skønnet til mellem 1500-1600 g og alt så fint ud...

Anmeld

11. juli 2013

Håber

Hailiesmom11 skriver:

Ja nu er der jo ikke ret meget mere end 10 uger tilbage i guder hvor jeg glæder mig til vi skal møde bettemanden og håber bare den sidste tid går hurtigt orker ikke mere bækkenløsning.. 

Imorgen står den på Jordmor kl 9 så spændende hvad hun har at sige til bettemanden 

Sikke en fin mave

Anmeld

11. juli 2013

Hailiesmom11

Håber skriver:

Sikke en fin mave

Tusind tak

Anmeld

11. juli 2013

BigHope13

Hailiesmom11 skriver:

Sikke en fin strut mave du har

Anmeld

11. juli 2013

Clisolka

Flot mave 

Anmeld

13. juli 2013

Hailiesmom11

BigHope13 skriver:

Sikke en fin strut mave du har

Tak.. Ja den strutter godt efterhånden, mere end med storesøster men selve maven er mindre, lidt mærkeligt..

Anmeld

13. juli 2013

Hailiesmom11

Babymor2010 skriver:

Flot mave 

Tak

Anmeld

13. juli 2013

Nessie

Hvor er du fin, og god størrelse den lille har 

Jeg er også ved at være træt af bækkenløsning. Har lige haft nogle nætter hvor det gjorde sindssygt ondt at vende mig og komme ud af sengen, men nu kan vi jo efterhånden se en ende på det 

Anmeld

14. juli 2013

Hailiesmom11

Nessie skriver:

Hvor er du fin, og god størrelse den lille har 

Jeg er også ved at være træt af bækkenløsning. Har lige haft nogle nætter hvor det gjorde sindssygt ondt at vende mig og komme ud af sengen, men nu kan vi jo efterhånden se en ende på det 

Ja jeg er et glad for hans type brok ikke påvirker hans udvikling og vægtøgning..
Ja jeg har ikke kunnet vende mig i snart 2 måneder nu uden det gør pisse ondt, i løbet af dagen svinger det meget i hvor ondt jeg har..
Men Ja kan heldigvis snart se lyset for enden af tunnelen håber på at vi til næste scanning i Odense kan snakke om igangsættelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.