Pigetøj sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. juli 2009

jannie

hej igen.

vil bare lige være sikker på at det meste godt nok er i str 56.

jamen så er jeg interesseret. hvordan og hvorledes gør vi det så - og gad vide hva portoen er... det er nok lidt langt fra hinanden hvis jeg skal køre

hilsen jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

katrinex4

jannie skriver:

hej igen.

vil bare lige være sikker på at det meste godt nok er i str 56.

jamen så er jeg interesseret. hvordan og hvorledes gør vi det så - og gad vide hva portoen er... det er nok lidt langt fra hinanden hvis jeg skal køre

hilsen jannie

Der er det her, sådan ca. :

Str.50: 2 par bukser, 2 sparkedragter, 1 par smækbukser, 6 bluser, 1 par smækbukser, 1 hat, 1 par strømpebukser, 2 bodyer.

str.56: 2 kjoler, 3 bluser, 3 bodyer, 6 sparkedragter, 5 par bukser, 1 hat.

Derudover er der en natdragt i str.56 og lidt bodyer i 62.

Jeg vejer det lige, så jeg kan se hvad portoen er. Hvor bor du??

Anmeld

21. juli 2009

jannie

jeg bor i frederikshavn, og du er uden for horsens kan jeg se. det er lidt langt at køre.

jeg vil meget gerne have det. men jeg regner med vi tager i sommerhus i løbet af ugen. kan vi finde ud af at du venter med at sende det til mandag måske , eller der omkring - bare så jeg er sikker på at der er nogen hjemme til at hente det på posthuset så ikke det ryger retur igen.

eller er det lidt for besværligt for dig

jannie

Anmeld

21. juli 2009

katrinex4

jannie skriver:

jeg bor i frederikshavn, og du er uden for horsens kan jeg se. det er lidt langt at køre.

jeg vil meget gerne have det. men jeg regner med vi tager i sommerhus i løbet af ugen. kan vi finde ud af at du venter med at sende det til mandag måske , eller der omkring - bare så jeg er sikker på at der er nogen hjemme til at hente det på posthuset så ikke det ryger retur igen.

eller er det lidt for besværligt for dig

jannie

Hej.

Der er ca.3,5 kg tøj, det koster 75 kr at sende. Jeg sender dig mit konto nr. så sender jeg tøjet når du siger til, næste uge er fint for mig...

Jeg har lagt 6 bodyer i 60/62 i. Og en lyserød kjole hvor der er en lille plet foran, den kan sikkert fjernes, jeg har ikke haft tid til at prøve ordenligt, men tænkte du måske ville ha den med???

Hvad med en fleecedragt? I str. 68 i lyserød, helt ny, aldrig brugt kun vasket, den koster 100 kr.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juli 2009

jannie

fleecedragt har jeg allerede hvad jeg skal bruge af, men resten vil jeg meget gerne købe. hvis du som du skriver sender dit konto nummer skal jeg overføre pengene når vi er hjemme igen og så skrive til dig, så du ved hvornår du skal sende det... er det ok sådan ...   og så 375 kr ind på din konto... skal jeg sende mit mobil nummer så du kan sende konto nummeret dertil... jeg kan sende min adresse når jeg skriver når vi er hjemme igen - engang i næste uge

jannie

Anmeld

21. juli 2009

katrinex4

katrinex4 skriver:

Er der nogen der mangler pigetøj i str.50 og 56????

Solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.