Min lille baby misse kat :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2013

Merii

MarleneOlsen skriver:

Her til morgen da jeg kommer hjem efter jeg har afleveret mine børn , ser jeg min kat over i hækken . Det miaver efter mig .. Går så derover for at se om hun sidder fast .. Næh nej hun er blevet kørt over hele hendes højre bag parti er slapt , der kommer blod og afføring ud af hende .. Og hendes klor er fuldstændig revet itu Jeg skynder mig og ligge hende ind i sengen og ringer til dyrelægen ..

Har afleveret hende .. Og venter på svar på hendes røgten billeder .. Er desværre bange for det står til en aflivning . Puha .. Ved ikk hvad jeg skal gøre af mig selv . Er skide ked af det , hun er jo min lille baby på to år hvad vil min søn ikk sige når han kommer hjem og opdager hun ik er der .. Ej altså ..

er bare så ked af det .. Havde Lige brug for at komme ud med det ..

Hvor jeg forstår dig  

Jeg var lige blevet gravid og havde den smukkeste og mest klogeste kat, jeg glædet mig utrolig meget til at min lille dreng skulle vokse op med hende, en aften vil hun ikke rigtig snakke med os, hun virket meget stille. Hun gik ud den aften og kom ikke hjem

Jeg har ledet efter hende i hele området og råbt på hendes navn men nej hun var der ikke, jeg håbet altid på at hun nok skulle komme.

En uge efter fandt vi hende på vej kanten foran vores hus og hun var blevet kørt over og lå død  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2013

baby012

MarleneOlsen skriver:

Så selv videoen da vores gamle hund sidste år mistede livet  

den er sørgelig, men det rart at tænke på at de har et sted hvor vi ses igen :') 

da jeg mistede minene kat for nogen år siden, blev hendes bror lidt mærkelig, indadvendt, ensom, og var tydeligt ked af det, og deprimeret, uanset hvor meget vi kælede med ham, havde ham med på job fordi han ikke kunne være alene ... Da vi købte en ny kat, livede han op igen... Bare hvis jeres anden kat bliver mærkelig, så det en god ide at få en artsfælle til ham, vores kaldte på hans søster i 7 måneder  

Anmeld

13. juli 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Merii skriver:

Hvor jeg forstår dig  

Jeg var lige blevet gravid og havde den smukkeste og mest klogeste kat, jeg glædet mig utrolig meget til at min lille dreng skulle vokse op med hende, en aften vil hun ikke rigtig snakke med os, hun virket meget stille. Hun gik ud den aften og kom ikke hjem

Jeg har ledet efter hende i hele området og råbt på hendes navn men nej hun var der ikke, jeg håbet altid på at hun nok skulle komme.

En uge efter fandt vi hende på vej kanten foran vores hus og hun var blevet kørt over og lå død  

årh nej ! Så lå hun luge foran jer øv altså det gør bare så ondt stakkels jer ..

Anmeld

13. juli 2013

baby012 skriver:

Så selv videoen da vores gamle hund sidste år mistede livet  

den er sørgelig, men det rart at tænke på at de har et sted hvor vi ses igen :') 

da jeg mistede minene kat for nogen år siden, blev hendes bror lidt mærkelig, indadvendt, ensom, og var tydeligt ked af det, og deprimeret, uanset hvor meget vi kælede med ham, havde ham med på job fordi han ikke kunne være alene ... Da vi købte en ny kat, livede han op igen... Bare hvis jeres anden kat bliver mærkelig, så det en god ide at få en artsfælle til ham, vores kaldte på hans søster i 7 måneder  

Tror os mulle min anden kat mangler noget .. Hun kalder hele tiden .. Og har siden tigermis gik bort .. Kaldt efter hende og sover hos mig hver nat .. Jeg ser lige tiden an om hun bliver mærkelig for så køber jeg os en mere jeg savner hende alt for meget . Og den video fik mig til at knibe en tåre eller 1000 .. Synes den var sød , men mindede mig om hende

Anmeld

13. juli 2013

Kløver

pussekat skriver:

hejsa
pahaaa kan bliv når folk køre dyr ned for hun kom hjem igen

Tror det er de færreste som kører dyr ned med vilje

Til ts: hvor gør det ondt når ens dyr bliver ramt, og kommer til skade, en kat er jo desværre også meget svær at se, og nogle ser måske ikke de har ramt den. Jeg håber det bedste for jeres lille kat

Anmeld

13. juli 2013

Maja84 skriver:

Tror det er de færreste som kører dyr ned med vilje

Til ts: hvor gør det ondt når ens dyr bliver ramt, og kommer til skade, en kat er jo desværre også meget svær at se, og nogle ser måske ikke de har ramt den. Jeg håber det bedste for jeres lille kat

Tusind tak .. Men hun overlevede desværre ik

Anmeld

13. juli 2013

Kløver

MarleneOlsen skriver:

Tusind tak .. Men hun overlevede desværre ik

Åh nej, det er jeg ked af at høre gør så ondt at miste, håber din dreng ikke tager det alt for hårdt

Anmeld

13. juli 2013

baby012

MarleneOlsen skriver:

Tror os mulle min anden kat mangler noget .. Hun kalder hele tiden .. Og har siden tigermis gik bort .. Kaldt efter hende og sover hos mig hver nat .. Jeg ser lige tiden an om hun bliver mærkelig for så køber jeg os en mere jeg savner hende alt for meget . Og den video fik mig til at knibe en tåre eller 1000 .. Synes den var sød , men mindede mig om hende

Det en god ide, kan jo være den bare lige skal over sorgen :') 

det en rigtig dum film, tuede lige til den igen, har jo desværre mistet et Par stykker efterhånden.. Men samtidig er det en virkelig rar tanke 

Anmeld

13. juli 2013

Maja84 skriver:

Åh nej, det er jeg ked af at høre gør så ondt at miste, håber din dreng ikke tager det alt for hårdt

Ja det er hårdt ! tror det tog hårdeste på mig .

Han blev lidt ked men efter 2 min udbrød han så er tigermis en stjerne på himmelen som passer på mig ik mor ..

Det var så sødt ! Nu ved han hun altid passer på ham .

Anmeld

13. juli 2013

baby012 skriver:

Det en god ide, kan jo være den bare lige skal over sorgen :') 

det en rigtig dum film, tuede lige til den igen, har jo desværre mistet et Par stykker efterhånden.. Men samtidig er det en virkelig rar tanke 

Hun har hvertfald forandret sig .. Normalt sover hun hos mig til jeg falder i søvn . Og så går hun ind i stuen .. Men nu her bliver hun der hele natten og vi ligger og putter

Ja den er lidt dum den film ! Især hvis man lige har mistet .. Men det får så os en til at blive lidt gladere fordi man ved de kommer et godt sted hen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.