Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nårh stakkels misser
godt du reagerede så hurtigt
håber på det bedste for den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhhhh hvor forfærdeligt
Håber på det bedste for den lille pus - i det mindste er hun i gode hænder og smertelindring hos dyrlægen nu!
MarleneOlsen skriver: Her til morgen da jeg kommer hjem efter jeg har afleveret mine børn , ser jeg min kat over i hækken . Det miaver efter mig .. Går så derover for at se om hun sidder fast .. Næh nej hun er blevet kørt over hele hendes højre bag parti er slapt , der kommer blod og afføring ud af hende .. Og hendes klor er fuldstændig revet itu Jeg skynder mig og ligge hende ind i sengen og ringer til dyrelægen .. Har afleveret hende .. Og venter på svar på hendes røgten billeder .. Er desværre bange for det står til en aflivning . Puha .. Ved ikk hvad jeg skal gøre af mig selv . Er skide ked af det , hun er jo min lille baby på to år hvad vil min søn ikk sige når han kommer hjem og opdager hun ik er der .. Ej altså .. er bare så ked af det .. Havde Lige brug for at komme ud med det ..
Her til morgen da jeg kommer hjem efter jeg har afleveret mine børn , ser jeg min kat over i hækken . Det miaver efter mig .. Går så derover for at se om hun sidder fast .. Næh nej hun er blevet kørt over hele hendes højre bag parti er slapt , der kommer blod og afføring ud af hende .. Og hendes klor er fuldstændig revet itu Jeg skynder mig og ligge hende ind i sengen og ringer til dyrelægen .. Har afleveret hende .. Og venter på svar på hendes røgten billeder .. Er desværre bange for det står til en aflivning . Puha .. Ved ikk hvad jeg skal gøre af mig selv . Er skide ked af det , hun er jo min lille baby på to år hvad vil min søn ikk sige når han kommer hjem og opdager hun ik er der .. Ej altså .. er bare så ked af det .. Havde Lige brug for at komme ud med det ..
B&J skriver: åhh hvor bliver jeg sur hvordan kan man finde på at køre videre??? selv om det er kattens skyld den evt løb ud foran bilen jamen så køre man da ikke videre??? stakkels jeres kat håber af hele mit hjerte den kan redes
åhh hvor bliver jeg sur hvordan kan man finde på at køre videre???
selv om det er kattens skyld den evt løb ud foran bilen jamen så køre man da ikke videre??? stakkels jeres kat håber af hele mit hjerte den kan redes
Mange katte stikker jo af efter en påkørsel, ramt af chok. Og hvordan kan man finde en kat der er stukket af? Du når jo knap at se hvordan den så ud ?
Til TS: Det gør mig ondt med din kat.
Janni. skriver: Mange katte stikker jo af efter en påkørsel, ramt af chok. Og hvordan kan man finde en kat der er stukket af? Du når jo knap at se hvordan den så ud ? Til TS: Det gør mig ondt med din kat.
nogle gør nogle gør ikke men lige meget hvad ville jeg prøve at lede efter den kat lige meget hvad... men det er nok der er meget følsom på det punkt...
MarleneOlsen skriver: Tak for alle jeres søde svar Jeg måtte desværre træffe en virkelig svær beslutning .. Dyrelægen sagde at hun ikk ville overleve en operation så hun sov stille ind Det var hårdt rigtigt hårdt hun blev kun to år ..
Tak for alle jeres søde svar Jeg måtte desværre træffe en virkelig svær beslutning .. Dyrelægen sagde at hun ikk ville overleve en operation så hun sov stille ind Det var hårdt rigtigt hårdt hun blev kun to år ..
Stor medfølse her fra
Øv, hvor uretfærdigt.... Det gør mig ondt at du skulle miste din lille baby-kat så tidligt...
RIP lille missekat...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128