Lavt blodstillende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juli 2013

pomfritten2014

Jeg her den sidste uges tid haft en del ture hvor jeg bliver svimmel, det sortner for øjnene og jeg bliver rigtig ubehageligt tilpas - men har haft svært ved at spise , så tænker det kan være pga lavt blodsukker ?? Andre der oplever dette?? 

husker med min søn at omkring de 12 uger besvimede jeg også og tit når vi var ude og handle blev jeg svimmel og utilpas og det er det samme denne gang- har I nogle gode råd til at komme dette i forløbet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

pomfritten2014

Hov blod sukker

Anmeld

9. juli 2013

lille fnug

pomfritten2014 skriver:

Hov blod sukker

Sådan har jeg det også, det er rigtig øv. Har svært ved at udføre mit arbejde om morgenen for det er som regel mellem 8-9 det sker. Skal til jm på næste onsdag så vil spørge hende. Mistænker også mit blodsukker.

Anmeld

10. juli 2013

pomfritten2014

Øv du har det på samme måde , det vildt frusterende men glastor jeg ikke er den eneste

Anmeld

10. juli 2013

Millea

Øv det lyder ikke særlig sjovt.. Jeg ville også mistænke blodsukkeret og evt blodprocenten.. HAr du fået taget blodprøver hos lægen?

Måske der er en ide at opstarte Jern eller indtage større dosis?

Anmeld

10. juli 2013

pomfritten2014

Kun blodprøve der til 1 undersøgelse til dobbelt test - men tager allerede ekstra jern .. Idag har jeg forsøgt at spise ret jævnligt og det har været bedre - så tror simpelthen det fordi jeg ikke spiser ofte nok at mit blodsukker falder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.