...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2013

Anonym trådstarter

Frk-S skriver:

Kan godt forstå dine frustrationer! Jeg kæmpede i næsten 2 år før vi sku være forældre, og utroligt nok så blev jeg gravid den måned hvor vi havde aftalt at ligge det på hylden og bare nyde hinanden istedet! 

Så drop testene, drop alle baby tanker & fokuser på andre ting, ved det er svært men giv det et forsøg og tag først en test når kroppen giver signal på at der er en spire held og lykke! ,) 

Det bare sidst jeg var gravid var jeg rigtigt rigtigt langt henne og min krop reagerede ikke anderledes så det var svært at vide jeg var det når ved lægen at testene sagde negativ indtil 2 mdr senere var de positiv og ved scanning var jeg så 16 uger, derfor frustrer det mig også lidt at jeg ikke kan "stole" på min krop, synes det skide svært at vide hvornår jeg er? har mens under hele forløbet jo intet ændre sig

men tak for din positive besked <3¨

tror også som min mand og jeg blev enig om at lægge det på hylden pb også bare nyde hinanden og ser hvad der sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Det bare sidst jeg var gravid var jeg rigtigt rigtigt langt henne og min krop reagerede ikke anderledes så det var svært at vide jeg var det når ved lægen at testene sagde negativ indtil 2 mdr senere var de positiv og ved scanning var jeg så 16 uger, derfor frustrer det mig også lidt at jeg ikke kan "stole" på min krop, synes det skide svært at vide hvornår jeg er? har mens under hele forløbet jo intet ændre sig

men tak for din positive besked <3¨

tror også som min mand og jeg blev enig om at lægge det på hylden pb også bare nyde hinanden og ser hvad der sker

Ja så kan jeg godt se det er svært når du ikke kan stole på din krop, øv! 

Lyder som en god ide, held og lykke'  

Anmeld

3. august 2013

Miss-86

Det er jo kun knapt 3 mdr I har forsøgt.. Synes du skulle prøve og være lidt tålmodig og tage det roligt. Jeg har læst at for mange kan det tage op til 1 år.. Så 3 mdr er jo ingenting. Måske det kommer, når I stopper med og tænke på det.. 

Anmeld

3. august 2013

Tulipan

Jeg forstår fuldt ud dine frustrationer, jeg har haft det på samme måde.
Det hjalp mig at tage ÆL-test... Men ellers må du jo få din kæreste til at få testet sin sæd
Jo mere du slapper af jo mindre stresset er din krop, og så modarbejder den ikke at blive gravid.
Så lad være med at fokusere så meget på det så skal det nok ske
Jeg har lige testet postitiv efter en måned hvor jeg for første gang i 10 mdr var ligeglad med om jeg blev gravid eller ej... Sådan lyder det til det er tit
Held og lykke med projektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.