Mere billedspam af en fed bondegårdstur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.075 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. juli 2009

Loggidut

Sidste weekend blev vi inviteret ud til en kollega, Tif og jeg, hun har et lille landsted fyldt med kødkaniner, katte, grise og ja hvad dælen ved jeg...hun skulle holde en afskedsfest for hendes søns klasse, og havde sat  swimmingpool op, og til slut var der en tryllefætter som kom og tryllede med duer og andet sjovt...se lige her et par af de fornøjelige billeder jeg fik fanget...

Skal lige siges at Tif bare kunne løbe frit omkring, uden at komme til skade, så hun storhyggede sig totalt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

Plysbjørnen

øh glemte du billederne?

Anmeld

10. juli 2009

Loggidut

ja jeg glemte billederne...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. juli 2009

linemus

Hvad er en kødkanin?? En der ikke er lavet af plastik? Har du ikke et billede af sådan en?

Anmeld

10. juli 2009

Loggidut

linemus skriver:

Hvad er en kødkanin?? En der ikke er lavet af plastik? Har du ikke et billede af sådan en?

Nej for dem var hun totalt ligeglad med, en kødkanin er enkanin fremavlet til spisning.,..de er store som en lille hund, ja hvad mere kan jeg sige...vent jeg googler lige sådan et dyr...

Anmeld

10. juli 2009

Plysbjørnen

det ser hyggeligt ud...

Anmeld

10. juli 2009

Loggidut

nå den gik ikke lige, men en kødkanin er ikke lige et kæledyr, men en voldsom ordentlig krabat...men sjove nok at kigge på...

Anmeld

10. juli 2009

linemus

Ok, så blev vi lidt klogere. Får bare de vildeste billeder, når du skriver, den er lige så stor som en hund. Bliver lidt skræmt.

Anmeld

10. juli 2009

Loggidut

Ok, så blev vi lidt klogere. Får bare de vildeste billeder, når du skriver, den er lige så stor som en hund. Bliver lidt skræmt.

ja altså ikke en voldsom stor hund...nå jeg viser dig lige nogle af de billeder jeg fandt, men vil da ikke lige smide dem på, for så store var de nu heller ikke...men bare så du ved en kanin ikke bare er et kæledyr til børn

Anmeld

10. juli 2009

ivfmarie

Loggidut skriver:

ja altså ikke en voldsom stor hund...nå jeg viser dig lige nogle af de billeder jeg fandt, men vil da ikke lige smide dem på, for så store var de nu heller ikke...men bare så du ved en kanin ikke bare er et kæledyr til børn

OMG !! !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.