Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DianaRJS skriver: du må ud og melde dig til et maraton eller sådan noget men har lidt ondt af dig.... højgravid og så i den her varme!!!!!
du må ud og melde dig til et maraton eller sådan noget
men har lidt ondt af dig.... højgravid og så i den her varme!!!!!
Jo tak ..
har det også UTROLIG varmt!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emsaroto skriver: Så kom jeg til uge 39+0 her i går.. Så her er lige et mave billede og en opdatering. Jeg får det nærmest bedre og bedre, og jeg mærker næsten ikke til at jeg er gravid. Ingen slimprop gået og ingen tegn på nogen fødsel.. Overhovedet! Skal til jordemoder i morgen, så må vi se hvad hun siger
Så kom jeg til uge 39+0 her i går.. Så her er lige et mave billede og en opdatering. Jeg får det nærmest bedre og bedre, og jeg mærker næsten ikke til at jeg er gravid. Ingen slimprop gået og ingen tegn på nogen fødsel.. Overhovedet! Skal til jordemoder i morgen, så må vi se hvad hun siger
Flot flot mave
Super smuk mave Er så spændt på om der gemmer sig en lillebror eller søster derinde i mavsen
wow hvor går tiden bare stærkt og hold fast en flot mave du har dig
Gætter på du føder D 13 juli på min fødselsdag Hehe og mange gange held og lykke med den forestående fødsel
Ih hvor spændende, sikke en fin mave! Den popper snart
MorTilMalucca skriver: Ih hvor spændende, sikke en fin mave! Den popper snart
Ja det håber jeg da hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128