I dag, 39+1 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2013

emsaroto

DianaRJS skriver:

du må ud og melde dig til et maraton eller sådan noget

men har lidt ondt af dig.... højgravid og så i den her varme!!!!!

Jo tak .. 

har det også UTROLIG varmt!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2013

Babydrøm

emsaroto skriver:

Så kom jeg til uge 39+0 her i går.. Så her er lige et mave billede og en opdatering.
Jeg får det nærmest bedre og bedre, og jeg mærker næsten ikke til at jeg er gravid. Ingen slimprop gået og ingen tegn på nogen fødsel.. Overhovedet! Skal til jordemoder i morgen, så må vi se hvad hun siger

Flot flot mave

Anmeld

9. juli 2013

Juliekp

emsaroto skriver:

Så kom jeg til uge 39+0 her i går.. Så her er lige et mave billede og en opdatering.
Jeg får det nærmest bedre og bedre, og jeg mærker næsten ikke til at jeg er gravid. Ingen slimprop gået og ingen tegn på nogen fødsel.. Overhovedet! Skal til jordemoder i morgen, så må vi se hvad hun siger

Super smuk mave  Er så spændt på om der gemmer sig en lillebror eller søster derinde i mavsen

Anmeld

9. juli 2013

AnonymMor

emsaroto skriver:

wow hvor går tiden bare stærkt   og hold fast en flot mave du har dig   

Gætter på du føder D 13 juli på min fødselsdag Hehe og mange gange held og lykke med den forestående fødsel 

Anmeld

9. juli 2013

M&N

emsaroto skriver:

Ih hvor spændende, sikke en fin mave! Den popper snart 

Anmeld

10. juli 2013

emsaroto

MorTilMalucca skriver:

Ih hvor spændende, sikke en fin mave! Den popper snart 

Ja det håber jeg da hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.