I dag, 39+1 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.689 visninger
15 svar
23 synes godt om
8. juli 2013

emsaroto

Så kom jeg til uge 39+0 her i går.. Så her er lige et mave billede og en opdatering.
Jeg får det nærmest bedre og bedre, og jeg mærker næsten ikke til at jeg er gravid. Ingen slimprop gået og ingen tegn på nogen fødsel.. Overhovedet! Skal til jordemoder i morgen, så må vi se hvad hun siger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

BigHope13

emsaroto skriver:

Så kom jeg til uge 39+0 her i går.. Så her er lige et mave billede og en opdatering.
Jeg får det nærmest bedre og bedre, og jeg mærker næsten ikke til at jeg er gravid. Ingen slimprop gået og ingen tegn på nogen fødsel.. Overhovedet! Skal til jordemoder i morgen, så må vi se hvad hun siger

Hvor er du bare smuk gravid

Anmeld

8. juli 2013

emsaroto

BigHope13 skriver:

Hvor er du bare smuk gravid

Åh tusinde tak  

Anmeld

8. juli 2013

Kløver

Hold nu fast en mave, du ser godt ud og hvor bliver det spændende, uh gætter på h*n får fødselsdag den 16

Anmeld

8. juli 2013

DianaRJS

emsaroto skriver:

komme du må altså lgie se at komme igang så vi kan finde ud af hvad det er jo

men du ser jo hammer godt ud

Anmeld

8. juli 2013

emsaroto

DianaRJS skriver:

komme du må altså lgie se at komme igang så vi kan finde ud af hvad det er jo

men du ser jo hammer godt ud

skal gøre mit bedste :p

Men hvad kan jeg snart gøre mere? Jeg bor på 2. sal, tager trapperne med varer og Oskar og det hele .. Samtidig går jeg til alt og jeg bor ca. 2 km fra centrum  

(og det er op og ned af bakke, hver dag) 

Anmeld

9. juli 2013

DianaRJS

emsaroto skriver:

skal gøre mit bedste :p

Men hvad kan jeg snart gøre mere? Jeg bor på 2. sal, tager trapperne med varer og Oskar og det hele .. Samtidig går jeg til alt og jeg bor ca. 2 km fra centrum  

(og det er op og ned af bakke, hver dag) 

du må ud og melde dig til et maraton eller sådan noget

men har lidt ondt af dig.... højgravid og så i den her varme!!!!!

Anmeld

9. juli 2013

Koen.

Sikke en flot mave men den sidder godt nok langt nede nu, gør den ikke? Jeg tror du føder i morgen, for det er nemlig min fødselsdag

Anmeld

9. juli 2013

B&J

sikke en smuk mave sender dig en masse vee støv og håber det snart sker

Anmeld

9. juli 2013

emsaroto

Tanja. skriver:

Sikke en flot mave men den sidder godt nok langt nede nu, gør den ikke? Jeg tror du føder i morgen, for det er nemlig min fødselsdag

hehe ja nu sagde jordemoderen godt nok i dag, at jeg nok skulle regne med i hvert fald at gå tiden ud hehe 

Men skal se om jeg kan nå det til i morgen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.