øh...nogen som vil se mit nye badedyr...lol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. juli 2009

Loggidut

Han er altså for åndsvag den møgkat vi har krattet til os!

Katte kan ikke lide vand, normalt ikke da, men det var nok det kapitel min kat valgte at springe over da den læste manualen over sig selv!

Tif er ved at være så træt af den kat, for det hun gør...det gør den også!

Ja total billedspam, men jeg måtte jo lige vise jer...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

Plysbjørnen

hm ja der er vist nok noget den kat har misforstået...

Anmeld

10. juli 2009

ivfmarie

Hva' så?? Hopper han derop i?
Det er jo en hel gyser-serie det der...

Anmeld

10. juli 2009

Loggidut

ivfmarie skriver:

Hva' så?? Hopper han derop i?
Det er jo en hel gyser-serie det der...

nej, for tif brølede hver eneste gang poten røg i...

lol...lige nu konsentrere hun sig om at gøre ting rigtigt, hun har set hvordan man vasker sig, og hun arbejder på at lære det..kig lige på billederne af hende igen, men katten forstyrre hende totalt, så hun råbte og skreg af den, og brølede stop hver gang den stakkels kat nærmede sig...lol...men der er ikke plads til irreterende emner i hendes liv lige nu, hun er så indadvendt og konsentreret for tiden at jeg nogle gange tror det er løgn.

den anden dag skulle michael lige fikse en skabslåge mens jeg lå og sov med feber, det kunne han ikke, for tif blev ved med at lukke den, og sige nej lut dør´n, den skulle være lukket, og måtte ikke stå åben...altså alt er efter reglerne i hendes liv lige nu!

Anmeld

10. juli 2009

linemus

Hvor sjovt. Og sikke de kan nedstirre hinanden tilsidst.

Anmeld

10. juli 2009

Susan1978

haha igen skønne billeder Loggi.. og hvor er det fedt som hun bare nedstirrer den nysgerrige kat på sidste billede..   og hvad skal den også i hendes badekar.

Anmeld

11. juli 2009

Lene76

hehe sådan en kat har min venninde osse den hopper så bare ned i det store badekar..... men ok hendes kat tror osse den er en stor farlig hund hehe

Anmeld

12. juli 2009

Sweet1978

Fede billeder sådan en kat har vi også haft, den gik med i brusebad og når jeg børstede tænder stod den på kanten af vasken af daskede til strålen. Nu har jeg lært at slukke for vandet mens jeg børster tænder, for at spare. Og katten er desværre død.

Anmeld

13. juli 2009

birgittemarie

Hahaha

Det er altså lidt sjovt, så koncentrerede og selvstændige de små basser er for tiden...

Og herlig kat.

Knus B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.