Line, Loggi, Kaufie og andre fra Nord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. juli 2009

ivfmarie

Vil I med i zoo i morgen?

Jeg er homealone med ungerne og vil starte ferien med en tur i det fri - er der nogen der vil med??

Marie - med ferie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

Loggidut

årrrrrhhhh....ivf....årrrrrh......lad mig lige gradbøje manden, og lad mig vende tilbage...ik...aj det lyder som det jeg gerne vil!...årk....jeg vender tilbage...ok?

Anmeld

10. juli 2009

ivfmarie

Super.. Har lige fået nej fra Line over sms.. Sebastian skal til fødselsdag.
Det kunne da være skide hyggeligt. Det behøver jo ikke være lang tid.. bare en gåtur bland bjørne og giraffer  ..

Anmeld

10. juli 2009

linemus

Det kunne nemmerlig være rigtig hyggeligt. Så skriv bare en anden gang, når du får lignende idéer.

Vi har forresten fået en monster-trampolin i haven, så kom endelig og hop og tag ungerne med.

Anmeld

10. juli 2009

Loggidut

hvorfor laver vi det ikke om til mandag eller tirsdag....har i tøser ikke ferie...line ...kom nu så kan du også være med, og vejret skulle vist vende til den tid!

Anmeld

11. juli 2009

Kaufie

Altså - der kan man bare se hvad man går glip af bare fordi man tilbringer en aften foran fjerneren sammen med manden .....

Nå, men vi har nu også været i haven hos svigermor idag - så.....

Og Loggi - dit forslag med mandag/tirsdag er såmend godt nok - min ferie starter så bare først i uge 31

Ellers godt initiativ....

Mette, som også kunne tænke sig en tur i Jumboland med unger'n...

Anmeld

11. juli 2009

ivfmarie

Nu har vi været i zoo..
Næste punkt på "den sjove ferie"-liste er en tur i det nye legeland der er startet i Hals (ved Lagunen).

Er I friske på en dags tid derude? Med madpakker og hele gøjemøjet!

Marie... jeg laver lige et indlæg om tilbudet...

Anmeld

12. juli 2009

linemus

ivfmarie skriver:

Nu har vi været i zoo..
Næste punkt på "den sjove ferie"-liste er en tur i det nye legeland der er startet i Hals (ved Lagunen).

Er I friske på en dags tid derude? Med madpakker og hele gøjemøjet!

Marie... jeg laver lige et indlæg om tilbudet...

Jeg synes, det kunne være rigtig hyggeligt og sjovt at mødes med alle jeres unger her i ferien, men vi dyrker for øjeblikket en ny sport, der hedder, "brug ingen unødige penge", så jeg er mere med på en strandtur, tur i haven eller legepladsudflugt o.lign.

Det nye legeland ved Lagunen koster 95,- pr. barn over 3 år, gratis for børn under, og 30 pr. voksen.

Måske sku' jeg tage med uden Sebastian? Hvad han ikke ved, har han ikke ondt af... selvom moren får dårlig samvittighed så.

Anmeld

12. juli 2009

Sweet1978

Har først set det nu, men vi har jo også lige været i zoo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.