Lyn fra klar himmel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2009

Monski

Tillykke med det
Jeg opdagede det selv først i uge 10 ca.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

stort tillykke, så er det jo en kort grviditet... lige pludselig har du en lille fantastisk baby i dine arme...vil du så have kønnet afvide på fredag når du skal til scanning??

Anmeld

13. juli 2009

Pige2009

Cecilia84 skriver:

Må lige høre præcis hvilken uge jeg er i før jeg kan sige hvornår "uheldet" indtraf. Men sagen var den, at jeg havde holdt pause med p-pillerne og første aften jeg var sammen med denne fyr var det aftenen inden jeg skulle have menses, så tænke der ikke var risiko for graviditet.. Startede på pillerne dagen efter.. Da jeg ik fik menses ved første pause læste jeg i pakken at man efter en pille-pause godt kunne risikere ikke at få menses de først 2-3 gange man holdte pause, så derfor tænkte jeg ikke nærmere over det og fortsatte med pillerne.. Har overhovedet ingen symptomer haft før for et par uger siden hvor jeg begyndte at kunne mærke uro i underlivet.. Hvilket altså viste sig at være en lille baby  Utroligt!

Arrhh, på den måde. Men jeg ville nu stadig studse over det Men fedt med graviditeten. Er du afklaret med det så? Jeg mener, det må have været noget af et chok, da du fandt ud af det. det var det i hvert fald for mig, men er helt afklaret nu efter en længere tilvænningsperiode...

Anmeld

13. juli 2009

MorTilGustav

karina22 skriver:

stort tillykke, så er det jo en kort grviditet... lige pludselig har du en lille fantastisk baby i dine arme...vil du så have kønnet afvide på fredag når du skal til scanning??

Tak tak! Ja, jeg er simpelthen SÅ nysgerrig så jeg vil meget gerne have kønnet at vide  Bliver spændende!

Anmeld

13. juli 2009

MorTilGustav

linda2009 skriver:

Arrhh, på den måde. Men jeg ville nu stadig studse over det Men fedt med graviditeten. Er du afklaret med det så? Jeg mener, det må have været noget af et chok, da du fandt ud af det. det var det i hvert fald for mig, men er helt afklaret nu efter en længere tilvænningsperiode...

Det er faktisk gået utrolig hurtigt med tilvænningen.. Eller.. Det er som om det er ganske rart at have et fokus. Stod et sted i livet hvor jeg ikke vidste hvilken vej jeg skulle gå. Var i tvivl om hvorvidt jeg skulle holde en pause nu inden jeg skal skrive mit speciale på uni, og følte mig generelt meget forvirret mht. fremtiden. Men nu ved jeg hvad jeg skal fokusere 100% på og jeg glæææder mig  
Det var et KÆMPE chok men alle jeg har snakket med er super entusiatiske og bakker mig op, så det kunne ikke være bedre! 
... Mangler dog stadig at fortælle faderen det.. Han har været bortrejst siden jeg fik beskeden (og den slags SKAL jo siges face to face..!), og nu er spøgsmålet om jeg bare skal vente med at fortælle det til efter scanningen fredag..?

Anmeld

13. juli 2009

N1

Jeg synes du skal fortælle ham det inden scanningen. Det kan jo være han gerne vil med til scanningen?

Anmeld

13. juli 2009

Pige2009

Cecilia84 skriver:

Det er faktisk gået utrolig hurtigt med tilvænningen.. Eller.. Det er som om det er ganske rart at have et fokus. Stod et sted i livet hvor jeg ikke vidste hvilken vej jeg skulle gå. Var i tvivl om hvorvidt jeg skulle holde en pause nu inden jeg skal skrive mit speciale på uni, og følte mig generelt meget forvirret mht. fremtiden. Men nu ved jeg hvad jeg skal fokusere 100% på og jeg glæææder mig  
Det var et KÆMPE chok men alle jeg har snakket med er super entusiatiske og bakker mig op, så det kunne ikke være bedre! 
... Mangler dog stadig at fortælle faderen det.. Han har været bortrejst siden jeg fik beskeden (og den slags SKAL jo siges face to face..!), og nu er spøgsmålet om jeg bare skal vente med at fortælle det til efter scanningen fredag..?

Jeg ville fortælle det inden scanningen. Til at starte med skal du jo nok være forberedt på begge scenarier - at han går i panik og slår bak, eller at han tager ansvaret på sine skuldre. Tro mig. Jeg har været lige der hvor du står nu...

Anmeld

14. juli 2009

Harfeletten

Hejsa ..
Først og fremmest skal du have et KÆMPE STORT tillykke med maven .. Det bliver simpelthen så spændende ! 
Jeg opdagede også selv først min graviditet da jeg var ca. 20 uger henne.
Min mens var udeblevet, men eftersom den ALDRIG har været regelmæssig, og jeg var på p-piller, så tænkte jeg ikke mere over det.
Indtil en dag hvor jeg var ved læge, hvor jeg nævnte for hende at jeg var så DØD træt hele tiden, og jeg følte mig oppustet - BUM, positiv test !
Var først meget fursteret, men efter et par dage var det bare sådan det skulle være og jeg begyndte at glæde mig
- Nu hvor Emil er kommet til verden, hader jeg dog mig selv for at have tænkt negative tanker til at starte med.
Jeg føler lidt at jeg snød mig selv for at opleve de første 20 uger af gravditeten, men igen, så skal man ikke "vente" så længe som andre
Ønsker dig ALT held og lykke, fremover !

Anmeld

14. juli 2009

Cris

Jeg har også fået at vide, at jeg var gravid ca i uge 10. Men uge 20 er ret lang! Så har du ikke en lang graviditet!   Men jeg har fået en menstruation, da jeg allerede var gravid, så jeg tænkte ikke på det. Det var den anden mens jeg savnede og så fand vi ud af det, at jeg var over 10 uger! Men vi ville have babien, så vi var meget glade.

Tillykke herfra!!!

Anmeld

14. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Cecilia84 skriver:

Tak tak! Ja, jeg er simpelthen SÅ nysgerrig så jeg vil meget gerne have kønnet at vide  Bliver spændende!

uhhh ja det bliver så spændende.. glæder mig til at høre hva du venter dig... er du ikke vokset ret meget??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.