Lyn fra klar himmel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.005 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. juli 2009

MorTilGustav

Jeg har i dag været ved lægen for at få bekræftet det positive svar jeg fik fra to graviditetstests for en uge siden.. Tog dem pga uro i maven og udebleven menses siden februar (som min læge havde sagt jeg ikke skulle være urolig over..), og får nu at vide, efter hun har mærket hurtigt på maven, at jeg er ca. 20 uger henne...! Jeg er himmelfalden! Havde slet ikke set det komme, men er skam glad og lettet nu. Især efter at have fortalt mine forældre det. De blev rigtig glade  Nu må jeg få det fortalt til faderen, der er en fyr jeg fjollede rundt med i februar og marts.. Har taget p-piller siden februar så har ikke troet det var muligt   Men nu hvor jeg har kommet mig over chokket føler jeg mig godt tilpas og glæder mig til at jeg får en tid til scanning i næste uge
Andre der først har opdaget det så sent henne?? Er det normalt?
Vh Cecilia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

missKat

kan desværre ikke øse en masse råd og erfaring over på dig, men vil bare ønske dig tillykke!!! 

Anmeld

10. juli 2009

AnneKH

Gud hvor er det langt du er henne, uden at have vidst det..  hehe... surprise!!  Men et kæmpe TILLYKKE da!!  Se det på den HELT positive side: Du behøver ikke gå og være nervøs de første 12 uger.. for dem er du jo lige så let hoppet henover.. hehe..  Tillykke, tillykke, tillykke.. og opdater os lige på, hvordan faderen tager det... endnu engang SURPRISE!!  

Dejligt at høre dine forældre tog det så fint.. det er jo også et mirakel sådan en graviditet! 

Klem fra mig

Anmeld

13. juli 2009

MorTilGustav

Mange tak for alle de søde ord!
Nu er jeg begyndt at vænne mig til tanken om at skulle være mor og jeg GLÆDER mig!!
Fik som sagt nyheden fredag og har ventet i spænding på at få en tid til scanning. Har lige ringet til Skejby sygehus og de har først en tid fredag kl 9..!  Det er virkelig hårdt at gå og kunne mærke den lille rumstere rundt derinde og ikke ane hvor gammel barnet er, om der er noget galt med det osv. Vil bare så gerne have en afklaring NU så jeg kan slappe af og se fremad uden bekymringer.. 

Anmeld

13. juli 2009

Pige2009

Cecilia84 skriver:

Jeg har i dag været ved lægen for at få bekræftet det positive svar jeg fik fra to graviditetstests for en uge siden.. Tog dem pga uro i maven og udebleven menses siden februar (som min læge havde sagt jeg ikke skulle være urolig over..), og får nu at vide, efter hun har mærket hurtigt på maven, at jeg er ca. 20 uger henne...! Jeg er himmelfalden! Havde slet ikke set det komme, men er skam glad og lettet nu. Især efter at have fortalt mine forældre det. De blev rigtig glade  Nu må jeg få det fortalt til faderen, der er en fyr jeg fjollede rundt med i februar og marts.. Har taget p-piller siden februar så har ikke troet det var muligt   Men nu hvor jeg har kommet mig over chokket føler jeg mig godt tilpas og glæder mig til at jeg får en tid til scanning i næste uge
Andre der først har opdaget det så sent henne?? Er det normalt?
Vh Cecilia

Jeg blev gravid på P-piller, og da jeg samtidig havde mens, fandt jeg også først sent ud af, jeg var gravid, og det ved et tilfælde... Havde du slet ingen mistanke om, at du kunne være gravid? Jeg mener med udebleven mens i så lang tid. Det havde nok fået mig til at råbe vegt i gevær Stort tillykke med graviditeten. Glæder mig til at høre om, hvor kangt du faktisk er henne.

Knus Linda 27+2

Anmeld

13. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Jeg blev gravid på P-piller, og da jeg samtidig havde mens, fandt jeg også først sent ud af, jeg var gravid, og det ved et tilfælde... Havde du slet ingen mistanke om, at du kunne være gravid? Jeg mener med udebleven mens i så lang tid. Det havde nok fået mig til at råbe vegt i gevær Stort tillykke med graviditeten. Glæder mig til at høre om, hvor kangt du faktisk er henne.

Knus Linda 27+2

jeg fant også ud af det rimlig sent! ogjeg hade ikk haft mens længe, men hade jeg ikk tænt over personligt, min søster tog fat i miig

Anmeld

13. juli 2009

Pige2009

Det er utroligt, at jer der har haft udebleven mens ikke har tænkt over det. Jeg tror personligt jeg ville blive noget nervøs

Anmeld

13. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

forstår godt du tænker sådan , for når jeg selv tænker tilbage forstår jeg heller ikk hvorfor jeg ikk tænkt over det!!

Anmeld

13. juli 2009

MorTilGustav

linda2009 skriver:

Det er utroligt, at jer der har haft udebleven mens ikke har tænkt over det. Jeg tror personligt jeg ville blive noget nervøs

Må lige høre præcis hvilken uge jeg er i før jeg kan sige hvornår "uheldet" indtraf. Men sagen var den, at jeg havde holdt pause med p-pillerne og første aften jeg var sammen med denne fyr var det aftenen inden jeg skulle have menses, så tænke der ikke var risiko for graviditet.. Startede på pillerne dagen efter.. Da jeg ik fik menses ved første pause læste jeg i pakken at man efter en pille-pause godt kunne risikere ikke at få menses de først 2-3 gange man holdte pause, så derfor tænkte jeg ikke nærmere over det og fortsatte med pillerne.. Har overhovedet ingen symptomer haft før for et par uger siden hvor jeg begyndte at kunne mærke uro i underlivet.. Hvilket altså viste sig at være en lille baby  Utroligt!

Anmeld

13. juli 2009

Nanna1985

Tillykke med den kommende baby

Kan godt forstå du glæder din til scanningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.