Børnefødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
10 svar
5 synes godt om
8. juli 2013

Krisørensen

Min søn skal til hans første børnefødselsdag hos en dreng fra børnehaven der bliver 4 år. Hvad giver man i gave? Og hvor meget køber man for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2013

Nessie

I vores børnehave har børnene ikke noget med, det sørger pædagogerne for.

Men prøv at høre nogle af de andre forældre hvad de gør, eller pædagogerne om hvad der er normalt.

Nu taler jeg selvfølgelig om en hverdag, hvor stuen med pædagoger er inviteret hjem.

Er det uden for børnehaven, så ville jeg nok købe noget for 50-75 kr.

Anmeld

8. juli 2013

Dot D

Vi har ikke rigtigt lavet noget fælles på stuen, om hvor meget vi giver for.

Så jeg kan se, at gaverne ligger fra omkring 20 kr til 75 kr. Det er vist lige det dér, når man finder gaven, der passer til barnet

I Sophies klasse er der derimod en 20 kroners regel

Anmeld

8. juli 2013

serinasmor

Nessie skriver:

I vores børnehave har børnene ikke noget med, det sørger pædagogerne for.

Men prøv at høre nogle af de andre forældre hvad de gør, eller pædagogerne om hvad der er normalt.

Nu taler jeg selvfølgelig om en hverdag, hvor stuen med pædagoger er inviteret hjem.

Er det uden for børnehaven, så ville jeg nok købe noget for 50-75 kr.

Wow 50 kr i gave fra 4årig til 4årig ..

Jeg troe jeg ville forsøge at holde det på max 20 kr - hovedsagen er at de har en gave med hvis det er uden børnehaven .. det kan hurtigt købe løbsk hvis man starter med at give 50 kr i børnehavealder

Anmeld

8. juli 2013

Krisørensen

Det er udenfor børnehaven.
Jeg må se om jeg ikke kan finde et stykke legetøj af en eller anden art... Nu har jeg da en fornemmelse af hvilke prisleje jeg skal gå efter

Anmeld

8. juli 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Når det er udenfor bh giver vi ca. for 40 kr. Jeg har lige købt en gave til 40 kr i Legekæden til en dreng - det var et sæbeboblesæt. Generelt synes jeg dog at det er lidt sværer, at købe til drengene end til pigerne.

Anmeld

8. juli 2013

trunte89

Vi har givet for 50kr. Synes det er svært at finde noget ordentligt til billigere penge.

Anmeld

8. juli 2013

Nessie

serinasmor skriver:

Wow 50 kr i gave fra 4årig til 4årig ..

Jeg troe jeg ville forsøge at holde det på max 20 kr - hovedsagen er at de har en gave med hvis det er uden børnehaven .. det kan hurtigt købe løbsk hvis man starter med at give 50 kr i børnehavealder

Jeg har heller ikke selv prøvet det, så jeg ved det ikke.

Min tanke var egentlig bare, at det er svært at finde noget ordentligt til 20 kr. 

Anmeld

8. juli 2013

Laulund87

Synes 50 kr er passende når det er fødselsdag uden for børnehaven

Anmeld

8. juli 2013

Krisørensen

Dejligt med jeres input tænker det bliver omkring 50 kr jeg køber for - alt afhængigt af hvad jeg finder....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.