Ark er bare så ked af det i dag...og alligevel ikke...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. juli 2009

Loggidut

Så er der ferie, og på jobbis var der altså lagt op til den helt store ferie-afslutning, sådan med tidlig stop med at arbejde, drikke bajere mens vi ryddede op og fik gjort lidt rent, og hyggede...men dælme lige før vi stoppede, kom bossen ind...hun var ked af at måtte meddele at hun havde været nød til at afskedie 2 medarbejdere.......så sad man der, og tænkte...hvem hvem hvem?

fåårk jeg nåede lige at blive ligbleg, bange og ja hvad ved jeg, som den sidste ankomne til jobbet, så troede jeg jo nok jeg stod først for skud, men niks, en medarbejder gennem 2 år, og en anden gennem 1 år, blev fyret p.g.a. nedgang.

Jeg fik det vildt dårligt, for jeg havde lidt en følelse af at sidde der og være ...til overs, eller ja...som om jeg havde taget noget fra nogle andre...jammen for satan, jeg kan ikke forklare hvordan jeg følte det.

Jeg er så glad for jeg overlevede min halsbetændelse, samtidig med jeg arbejdede som en hest...shit, jeg fatter ikke jeg ikke røg ud som den første. Well, jeg håber på at vi kan nå at arbejde nogle flere kunder ind, så vi kan indhente økonomien før der er gået de fyredes opsigelsesperioder, for så er muligheden for vi kan beholde dem der da...

nå jeg har ferie, blev ikke fyret, så jeg smiler endnu, og ser glad ud...selv om det var den ærgeligste start på en 3 ugers sjov ferie...

skulle bare lige dele det med jer, for nøj hvor det sved!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

Plysbjørnen

Puha hvor jeg føler med dig, det er ikke rart... Men jeg ville da tolke det lidt som at du gør dit arbejde rigtigt godt når de vælger at fyre nogen der har været der i henholdsvis 1 år og 2 år... Men jo det er en underlig fornemmelse at sidde med...

Men det er også underligt for dem der er blevet fyret det ved jeg fra Kai, han fik sparket efter 12 år på samme fabrik mens nogen der kun havde været der et årstid fik lov til at blive...

Anmeld

10. juli 2009

Loggidut

Trold skriver:

Puha hvor jeg føler med dig, det er ikke rart... Men jeg ville da tolke det lidt som at du gør dit arbejde rigtigt godt når de vælger at fyre nogen der har været der i henholdsvis 1 år og 2 år... Men jo det er en underlig fornemmelse at sidde med...

Men det er også underligt for dem der er blevet fyret det ved jeg fra Kai, han fik sparket efter 12 år på samme fabrik mens nogen der kun havde været der et årstid fik lov til at blive...

Ja men jeg er da lidt dårlig tilpas over for de kollegaer, det er bare så...ja uretfærdigt, selv om jeg alligevel er hamrende glad for det ikke var mig...altså, jeg kan ikke beskrive den følelse, men jeg tror i ved hvad jeg mener...

Anmeld

10. juli 2009

Plysbjørnen

Ja men jeg er da lidt dårlig tilpas over for de kollegaer, det er bare så...ja uretfærdigt, selv om jeg alligevel er hamrende glad for det ikke var mig...altså, jeg kan ikke beskrive den følelse, men jeg tror i ved hvad jeg mener...

Jo jeg forstår dig fuldt ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.