23+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2013

BigHope13

Sabone skriver:

Wauw altså!!  

Det er vildt så meget der er sket!!

Hvor er du bare flot!! 

Ja synes også det lidt vildt at se hvad der alt er sket.
Og tusind tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2013

BigHope13

MiichellaMalou skriver:

Så fin men hvordan får du det der skrift på billederne? Ser jo rigtig godt ud

Tusind tak
jamen det er sådan en fin app til mobilen som hedder PhotoText
og så har jeg photo grid til at lave collager på

Anmeld

7. juli 2013

DianaRJS

BigHope13 skriver:

Jep så ramte vi også uge 23

Farmanden har været væk hele ugen siden og træls nok har jeg bare ikke mærket særlig meget til lillemanden, altså har da mærket en lille smule om aftenen når jeg gik i seng, så har ikke bekymret mig som sådan.
Men i går eftermiddags gik han da bare helt amok lagde på ryggen helt fladt i sofaen da jeg bare havde så ondt i mit bækken og ryg og trængte til et hvil, og kan så mærke han rumstere helt vildt på en gang, de tidligere gange har jeg kun mærket sådan et puf, men her jamen han blev bare ved og ved, løftede op i min bluse og kunne bar se hvordan maven ændrede form og boblede ud når han lige kom i mod så tror nok lige han har fået sig vendt i en ny stilling og så har han ellers været igang næsten hver anden-tredje time siden i går
Nu må han gerne lige fortsætte når faren kommer hjem her omkring kaffetid, ihh så ville han blive så glad

ellers går det bare skønt, døjer lidt med halsbrand disse dage men ikke noget slemt,

Skal snart have bestilt tid til 2 lægeundersøgelse, hvornår var i afsted?? uge 24 eller 25 eller?? synes det lidt forskelligt hvad jeg kan læse mig til.

og så lige et par billeder fra igår 23+0 og et enkelt collage billede gennem graviditeten, så skægt at se hvad der er sket

hold da op der er sket meget på 2 uger var?

du ser jo abr super godt ud

Anmeld

7. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

BigHope13 skriver:

Tusind tak
jamen det er sådan en fin app til mobilen som hedder PhotoText
og så har jeg photo grid til at lave collager på

Taak det må jeg prøve

Anmeld

7. juli 2013

Kløver

BigHope13 skriver:

Haha ja det har du helt ret i, og Ihhh hvor jeg glæder mig
åh det tror jeg ikke på, men man kan da allerede nu tænke, gud jeg kan da ikke blive større Haha

Haha kender tanken, men puha det kan man til sidst opgav jeg at have ren mave da jeg ofte fik den kørt hen af køkjenbordet, badeværelsesbordet ved vasken eller lignende

Anmeld

7. juli 2013

BigHope13

DianaRJS skriver:

hold da op der er sket meget på 2 uger var?

du ser jo abr super godt ud

Hehe ja synes også den buler ret godt efterhånden.
Tusind tak

Anmeld

7. juli 2013

DianaRJS

BigHope13 skriver:

Hehe ja synes også den buler ret godt efterhånden.
Tusind tak

men det er en super smuk babyhule 

Anmeld

11. juli 2013

emmaemilie

Hvor er der sket meget!!! Det er helt vildt!
Sad lige og kiggede dine billeder igennem, og man ser det virkelig tydeligt!

Så fin og hyggelig babybule du har dig der!  

Mht. lægebesøg, kan jeg se at jeg var afsted 23/5, hvor jeg var 24+5. Men jeg tror det er forholdsvis ligegyldigt hvornår du er afsted.. Til mine lægebesøg sker der ihvertfald ikke noget spændende!

Jeg har selv været på sidste lægebesøg idag, 31+5.. Alt gik fint og man får jo lov at høre hjertet, hvilket stadig er den bedste musik jeg nogensinde har hørt! 

Anmeld

11. juli 2013

BigHope13

emmaemilie skriver:

ÅÅHvor er der sket meget!!! Det er helt vildt!
Sad lige og kiggede dine billeder igennem, og man ser det virkelig tydeligt!

Så fin og hyggelig babybule du har dig der!  

Mht. lægebesøg, kan jeg se at jeg var afsted 23/5, hvor jeg var 24+5. Men jeg tror det er forholdsvis ligegyldigt hvornår du er afsted.. Til mine lægebesøg sker der ihvertfald ikke noget spændende!

Jeg har selv været på sidste lægebesøg idag, 31+5.. Alt gik fint og man får jo lov at høre hjertet, hvilket stadig er den bedste musik jeg nogensinde har hørt! 

Åh tusind tak for de fine kommentarer
okay det lyder bare super har været en doven hund der bare glemmer at få ringet til den læge og bestilt tid, men tænker heller ikke der skal ske det vilde så det kommer sig nok ikke så nøje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.