BigHope13 skriver:
Jep så ramte vi også uge 23
Farmanden har været væk hele ugen siden og træls nok har jeg bare ikke mærket særlig meget til lillemanden, altså har da mærket en lille smule om aftenen når jeg gik i seng, så har ikke bekymret mig som sådan.
Men i går eftermiddags gik han da bare helt amok
lagde på ryggen helt fladt i sofaen da jeg bare havde så ondt i mit bækken og ryg og trængte til et hvil, og kan så mærke han rumstere helt vildt på en gang, de tidligere gange har jeg kun mærket sådan et puf, men her jamen han blev bare ved og ved, løftede op i min bluse og kunne bar se hvordan maven ændrede form og boblede ud når han lige kom i mod
så tror nok lige han har fået sig vendt i en ny stilling og så har han ellers været igang næsten hver anden-tredje time siden i går

Nu må han gerne lige fortsætte når faren kommer hjem her omkring kaffetid, ihh så ville han blive så glad
ellers går det bare skønt, døjer lidt med halsbrand disse dage men ikke noget slemt,
Skal snart have bestilt tid til 2 lægeundersøgelse, hvornår var i afsted?? uge 24 eller 25 eller?? synes det lidt forskelligt hvad jeg kan læse mig til.
og så lige et par billeder fra igår 23+0 og et enkelt collage billede gennem graviditeten, så skægt at se hvad der er sket

ihh hvor er du altså smuk

og hvor er det skønt med en livlig dreng. Der er bare ikke noget bedre når maven hopper derudaf
jeg skal først til læge 26+ (tror nok det er en fejl fra lægens side, men pyt.) skulle have været afsted uge 25.
tænker at de laver sikkert ikke meget andet end snak alligevel, så om det er den ene eller anden uge kan vidst ikke gøre den store forskel
jeg bestilte i god tid pga. sommer, så der gik lidt kludder i beregningen for hvornår det hed uge 25

Anmeld