23+0 Dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2013

BigHope13

ønskebarn74 skriver:

Tusin

Iiiiiiiiiihhhhhhh... Du er bare så fiiiiiiiiinnnnn... 

Tusind tak søde du

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Ja Hehe, det jo helt utroligt, ej hvor må det være fantastisk at være så tæt på mållinjen
lige nu har jeg countdown til 100 dage tilbage 18 dage endnu så jeg under de 3cifret tal wehu

nej det har du nok ret i, det sker der vist ikke det helt store ved.

Jaaa, det er så fantastisk!! Tiden er fløjet afsted!!! Kan slet ikke forstå at jeg (højst sandsynlig) bliver mor indenfor en måned  Nu går jeg bare og analyserer min krop konstant og må indrømme at der er absolut ingen tegn på snarlig fødsel. Hehe, han kommer vel når han er klar 

Ih, jeg kan godt huske da jeg nåede under de 100 dage - så virkede det pludselig overskueligt!! Og så begynder undersøgelserne ved læge og JM også, så sker der ligesom lidt

Anmeld

7. juli 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Jep så ramte vi også uge 23

Farmanden har været væk hele ugen siden og træls nok har jeg bare ikke mærket særlig meget til lillemanden, altså har da mærket en lille smule om aftenen når jeg gik i seng, så har ikke bekymret mig som sådan.
Men i går eftermiddags gik han da bare helt amok lagde på ryggen helt fladt i sofaen da jeg bare havde så ondt i mit bækken og ryg og trængte til et hvil, og kan så mærke han rumstere helt vildt på en gang, de tidligere gange har jeg kun mærket sådan et puf, men her jamen han blev bare ved og ved, løftede op i min bluse og kunne bar se hvordan maven ændrede form og boblede ud når han lige kom i mod så tror nok lige han har fået sig vendt i en ny stilling og så har han ellers været igang næsten hver anden-tredje time siden i går
Nu må han gerne lige fortsætte når faren kommer hjem her omkring kaffetid, ihh så ville han blive så glad

ellers går det bare skønt, døjer lidt med halsbrand disse dage men ikke noget slemt,

Skal snart have bestilt tid til 2 lægeundersøgelse, hvornår var i afsted?? uge 24 eller 25 eller?? synes det lidt forskelligt hvad jeg kan læse mig til.

og så lige et par billeder fra igår 23+0 og et enkelt collage billede gennem graviditeten, så skægt at se hvad der er sket

ihh hvor er du altså smuk

og hvor er det skønt med en livlig dreng. Der er bare ikke noget bedre når maven hopper derudaf

jeg skal først til læge 26+ (tror nok det er en fejl fra lægens side, men pyt.) skulle have været afsted uge 25.

tænker at de laver sikkert ikke meget andet end snak alligevel, så om det er den ene eller anden uge kan vidst ikke gøre den store forskel

jeg bestilte i god tid pga. sommer, så der gik lidt kludder i beregningen for hvornår det hed uge 25

Anmeld

7. juli 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Jaaa, det er så fantastisk!! Tiden er fløjet afsted!!! Kan slet ikke forstå at jeg (højst sandsynlig) bliver mor indenfor en måned  Nu går jeg bare og analyserer min krop konstant og må indrømme at der er absolut ingen tegn på snarlig fødsel. Hehe, han kommer vel når han er klar 

Ih, jeg kan godt huske da jeg nåede under de 100 dage - så virkede det pludselig overskueligt!! Og så begynder undersøgelserne ved læge og JM også, så sker der ligesom lidt

ja så føler jeg ihvertfald selv at den aktuelle nedtælling kan begynde så fedt altså. og ja lidt flere undersøgelser, der jo lidt langt i mellem dem lige nu

ja prøv at tænk han kan jo faktisk komme hvornår det skal være kan godt forstå du analyser din krop nu, det vist meget normalt, men ja han kommer først når han gider at have fødselsdag

Anmeld

7. juli 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

ihh hvor er du altså smuk

og hvor er det skønt med en livlig dreng. Der er bare ikke noget bedre når maven hopper derudaf

jeg skal først til læge 26+ (tror nok det er en fejl fra lægens side, men pyt.) skulle have været afsted uge 25.

tænker at de laver sikkert ikke meget andet end snak alligevel, så om det er den ene eller anden uge kan vidst ikke gøre den store forskel

jeg bestilte i god tid pga. sommer, så der gik lidt kludder i beregningen for hvornår det hed uge 25

åhh tusind tak søde dig

ja regner heller ikke med der skal ske det helt store så det kommer sig nok ikke så nøje hvornår det helt præcist er.
Men har slet ikke skænket ferieperionden en tanke så må nok hellere få ringet her en af de næste dage.
Er heldigvis tilknyttet et lægehus med 8 læger så hvis min egen ikke kan, så er en af de andre der nok

Anmeld

7. juli 2013

mommy1991

ja så føler jeg ihvertfald selv at den aktuelle nedtælling kan begynde så fedt altså. og ja lidt flere undersøgelser, der jo lidt langt i mellem dem lige nu

ja prøv at tænk han kan jo faktisk komme hvornår det skal være kan godt forstå du analyser din krop nu, det vist meget normalt, men ja han kommer først når han gider at have fødselsdag

Ups fejl

Anmeld

7. juli 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Hehe, lige præcis  Indtil da nyder jeg bare det gode vejr!!

Anmeld

7. juli 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

åhh tusind tak søde dig

ja regner heller ikke med der skal ske det helt store så det kommer sig nok ikke så nøje hvornår det helt præcist er.
Men har slet ikke skænket ferieperionden en tanke så må nok hellere få ringet her en af de næste dage.
Er heldigvis tilknyttet et lægehus med 8 læger så hvis min egen ikke kan, så er en af de andre der nok

må nok indrømme at jeg ikke helt kan se hvad man skal til læge for. de gør jo ikke mere end JDM gør...

fik nemlig at vide da jeg var ved første lægebesøg at jeg skulle ringe i god tid, fordi det var midt i deres ferie

Anmeld

7. juli 2013

Kløver

Sikke en flot babyhule, sikke meget der er sket på kun 20 uger

Anmeld

7. juli 2013

grinny

Den mave er bare så fin 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.