Anonym skriver:
Hejsa 
Jeg startede på job for 2 mdr. siden efter at have gået hjemme i 9 mdr. Min datter er nu 11 mdr.. og jeg synes det er SÅ hårdt at være væk hjemmefra og gå glip af tid sammen med hende...
Min mand har ondt af mig.. og har egentlig sagt ok for at jeg enten går gevaldigt ned i tid, eller at jeg helt bliver hjemmegående. Vi vil komme til at sidde lidt hårdt i det økonomisk, men det ville kunne gå, hvis det virkelig er det jeg vil!
Er der nogle af jer der valgte at blive hjemmegående, eller gå meget ned i tid da I blev forælder?
(er ano. da jeg ikke ved om jeg har kollegaer herinde)
Jeg ønsker ikke at blive hjemmegående, men min drøm er en dag at kunne arbejde 20-25 timer om ugen.
På den måde ville jeg kunne få det, som JEG mener er det bedste fra de to verdener.
Det kunne være SÅ dejligt, at man, når man havde fri fra job, havde tid til at lave alt det praktiske derhjemme, så når man endelig skulle hente børnene, så betød det man KUN skulle bruge tid på dem.
Men slippe arbejdsmarkedet helt, det ville jeg aldrig kunne. Jeg elsker de ting jeg får med på vejen
Anmeld