Anonym skriver:
Hejsa 
Jeg startede på job for 2 mdr. siden efter at have gået hjemme i 9 mdr. Min datter er nu 11 mdr.. og jeg synes det er SÅ hårdt at være væk hjemmefra og gå glip af tid sammen med hende...
Min mand har ondt af mig.. og har egentlig sagt ok for at jeg enten går gevaldigt ned i tid, eller at jeg helt bliver hjemmegående. Vi vil komme til at sidde lidt hårdt i det økonomisk, men det ville kunne gå, hvis det virkelig er det jeg vil!
Er der nogle af jer der valgte at blive hjemmegående, eller gå meget ned i tid da I blev forælder?
(er ano. da jeg ikke ved om jeg har kollegaer herinde)
Jeg synes det lyder fantastisk hvis i har råd til det, jeg drømmer også nogle gange om at gå hjemme, men når jeg ser hvor meget mine unger får ud af at gå i institution ville jeg være bange for at jeg aldrig ville kunne give dem den dannelse i det sociale liv og det at skabe nye legerelationer og venskaber som andre børn giver.
Jeg arbejder derfor ikke fuld tid så mine børn får det bedste fra begge sider.
Og en anden ting, husk at sikre dig rent pensionsmæssigt, i den tid hvor du går hjemme vil du jo ikke optjene noget mens din mand stadig tjener ind og skulle det frygtelige ske og i går fra hinanden er det dig der står dårligt stillet.. bare hjernen der tænker og ikke hjertet 
Held og lykke med beslutningen
Anmeld