Hvad laver/lavede du med nyfødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2013

Mumto3

Sarah82 skriver:

Hold da op hvor kan man pludseligt føle sig angrebet! Det er faktisk ikke rart. Jeg skriver hvad jeg har af erfaringer og hvad vi har talt om, og om man er enig eller ej giver det da på ingen måde folk ret til at angribe på den måde.
Lad os holde tonen!

Man kan stimluere et spædbarn på mange måder, og der er ingen der nogensinde har tager skade af at ligge ti min for sig selv og lytte til uroens rolige musik!

Jeg håber du harse minundskyldning jeg sendte umiddelbart efter mit første indlæg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2013

Mumto3

Sarah82 skriver:

Hold da op hvor kan man pludseligt føle sig angrebet! Det er faktisk ikke rart. Jeg skriver hvad jeg har af erfaringer og hvad vi har talt om, og om man er enig eller ej giver det da på ingen måde folk ret til at angribe på den måde.
Lad os holde tonen!

Man kan stimluere et spædbarn på mange måder, og der er ingen der nogensinde har tager skade af at ligge ti min for sig selv og lytte til uroens rolige musik!

Jeg har også 3 børn. Og de har også ligget selv, det jeg reagerede imod var at det skulle være skadeligt med for meget kropskontakt når de var nyfødte!

Anmeld

7. juli 2013

Maja88

Sad hvis bare og nød hende..  ammede osv..

Hun blev først lagt på et aktivitetstæppe eller ved uro som 4 måneder.. til gengæld lå hun meget på maven

Anmeld

7. juli 2013

Koen.

Robin Hood. skriver:

Hold da op en gang super moms vi har her I har kun alene tid på potten ?? Jeg er mor til 3 yderst velfungerende børn , de har fået nærhed og tryghed men har dælme også fået lov at ligge selv !!! Det tager de sørme ikke skade af , tværtimod , ingen af mine unger ville have kunnet holde til tæthed og nærhed i al deres vågentid  i skal passe på i ikke omklamrer de små , i skal også tænke på den lille i omklamrer så fint en dag måske skal være storesøster eller bror , har i overskud til at omklamre 2 ??

Det har da intet og gøre med at man er en super mor, man er da bare mor!! Vi skriver hvad vi gør, hvad du gør har vel funket for dig?! Og ja jeg har haft overskud til at omklamre begge mine som du så fint kalder det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.