Søger råd NU!!!!! (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2013

MyLove E

Skouboe skriver:

Du må skylle din næse med saltvand (også saltvandsnæsespray) lige så tosset som du vil, også selvom du bruger den anden næsespray

Ok tak:-D:-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Tulle28

Hvornår var du til læge? Jeg døjede med bihulebetændelse 14 dage forrige år, om fredagen var jeg til lægen, som målte mine infektionstal og der var ikke noget at se, om mandagen var jeg deroppe igen, og der var tallene høje og jeg kunne få penicillin. Så hvis jeg var dig, ville jeg lige smutte forbi lægen igen.

Jeg skulle, udover penicillinen, tage næsespray morgen, middag og aften samt tage en cocktail af panodil og Ipren (mener jeg det var), da det virker smertestillende og sammentrækkende på slimhinderne.

God bedring, det er bare ikke sjovt

Anmeld

5. juli 2013

ønskebørn74

Tauf skriver:

Jeg er stadig mega snottet og det sidder i bihulerne. Det er helt grønt og tykt og klamt..

Men har været ved læge og der er ikke noget. Men det bliver ved med at side der. jeg har så ondt i bihulerne og øre og hovedet. På 14 dag, kan ikke mere

Er der ikke nogen som har et SUPER GODT husmor råd til hvad man kan gør?????

Ja næsespray..

Anmeld

5. juli 2013

LilleLene

Tauf skriver:

Jeg er stadig mega snottet og det sidder i bihulerne. Det er helt grønt og tykt og klamt..

Men har været ved læge og der er ikke noget. Men det bliver ved med at side der. jeg har så ondt i bihulerne og øre og hovedet. På 14 dag, kan ikke mere

Er der ikke nogen som har et SUPER GODT husmor råd til hvad man kan gør?????

en balje med kogende vand, 1 dråbe pepermynte olie og så hovedet ind over og håndklædet over hovedet

så sid der og træk vejret lidt, det plejer at løste helt vildt her

Anmeld

5. juli 2013

SjeBets

her i starten af året havde jeg lige 4-5 gange i træk så det var mdr. det stod på.  Men jeg var ved en hals-næse- øre læge og hendes råd var et næsehorn og så rense bihulerne med saltvand, og det har været det bedste råd jeg kunne få, nøj det renser og tog det tryg som det kunne lave.  Det kostede 70 kr på apoteket og de bedste penge jeg har givet ud

Anmeld

5. juli 2013

MyLove E

LilleLene skriver:

H

en balje med kogende vand, 1 dråbe pepermynte olie og så hovedet ind over og håndklædet over hovedet

så sid der og træk vejret lidt, det plejer at løste helt vildt her

Har ikke noget desværre. Men tak for tippet:-D

Anmeld

5. juli 2013

MyLove E

Tulle28 skriver:

Hvornår var du til læge? Jeg døjede med bihulebetændelse 14 dage forrige år, om fredagen var jeg til lægen, som målte mine infektionstal og der var ikke noget at se, om mandagen var jeg deroppe igen, og der var tallene høje og jeg kunne få penicillin. Så hvis jeg var dig, ville jeg lige smutte forbi lægen igen.

Jeg skulle, udover penicillinen, tage næsespray morgen, middag og aften samt tage en cocktail af panodil og Ipren (mener jeg det var), da det virker smertestillende og sammentrækkende på slimhinderne.

God bedring, det er bare ikke sjovt

Hvis det ikke er over i weekenden tager jeg til læge igen.. Orker snart ikke mere...

Anmeld

5. juli 2013

MyLove E

TAK TIL ALLE FOR RÅD:-D:-D:-D:-D

Anmeld

5. juli 2013

Billemyre

Super med næsespray

Og som mange andre foreslår, så er dampning en rigtig god idé... Hvis du samtidig har lidt ondt i halsen kan det også afhjælper der
Noget af det bedste til dampning er kamilleblomster (kan købes i Matas bl.a.).
Kogende vand og blomster i en balje, et håndklæde over hovedet, så dampen bliver lukket lidt inde, og så bare ind over.
(I starten er dampen virkelig varm, så vær lidt forsigtig.)

Husk dog, at når du damper udvider blodkarrene i dine stemmebånd sig, så vent lige en halv times tid med at snakke bagefter - så får de nemlig ro til at trække sig sammen igen før de bliver sat i svingninger.
Det er ikke farligt, men blot en god lille huskeregel, så du undgår skader "på" stemmen

Anmeld

5. juli 2013

MyLove E

MorDk skriver:

Måske lidt "Kamilledampe" kunne hjælpe til at løsne lidt?

Så blev jeg dampet:-D
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.