Søger råd NU!!!!! (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.113 visninger
24 svar
14 synes godt om
5. juli 2013

MyLove E

Jeg er stadig mega snottet og det sidder i bihulerne. Det er helt grønt og tykt og klamt..

Men har været ved læge og der er ikke noget. Men det bliver ved med at side der. jeg har så ondt i bihulerne og øre og hovedet. På 14 dag, kan ikke mere

Er der ikke nogen som har et SUPER GODT husmor råd til hvad man kan gør?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

MorDk

Måske lidt "Kamilledampe" kunne hjælpe til at løsne lidt?

Anmeld

5. juli 2013

MyLove E

MorDk skriver:

Måske lidt "Kamilledampe" kunne hjælpe til at løsne lidt?

Hvordan laver du det? Bare kamille te??

Anmeld

5. juli 2013

Kløver

Saltvandsspray
Holde for næsen og suge ind "gennem næsen" trækker slimen ud af bihulerne og tilbage i næsen

Anmeld

5. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis du ikke kan få penicilin, så brug zymelin næsespray 3-4 gange om dagen, hver dag, og puds næse hver gang du kan få bare det mindste ud

og så drik masser af vand! Det kan fortynde snottet så der bedre kan komme ud måske kunne en næseskyller hjælpe lidt? Tror de kan købes på apoteket. 

Anmeld

5. juli 2013

MorDk

Hvordan laver du det? Bare kamille te??

Kamillete ned i en skål og så hælder du kogende vand over. Så tager du et håndklæde og tager over hovedet. og så hovedet nedover og indånder dampende gennem næsen. PAS på du ikke brænder dig når du puster ud!

Anmeld

5. juli 2013

Skouboe

Køb et næsehorn og skyl bihulerne igennem..

Anmeld

5. juli 2013

MyLove E

Maja84 skriver:

Saltvandsspray
Holde for næsen og suge ind "gennem næsen" trækker slimen ud af bihulerne og tilbage i næsen

Jeg har fået en næse spray som jeg må bruge en gang om dagen. så vil ikke bruge andet:-)

Anmeld

5. juli 2013

MyLove E

Mor11 skriver:

Hvis du ikke kan få penicilin, så brug zymelin næsespray 3-4 gange om dagen, hver dag, og puds næse hver gang du kan få bare det mindste ud

og så drik masser af vand! Det kan fortynde snottet så der bedre kan komme ud måske kunne en næseskyller hjælpe lidt? Tror de kan købes på apoteket. 

Okay tak for svar:-D:-D

Anmeld

5. juli 2013

Skouboe

Tauf skriver:

Jeg har fået en næse spray som jeg må bruge en gang om dagen. så vil ikke bruge andet:-)

Du må skylle din næse med saltvand (også saltvandsnæsespray) lige så tosset som du vil, også selvom du bruger den anden næsespray

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.