Så fik han tæsk igen :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2013

Moma

Åh stakkels dreng altså - puh ha. Det er bare ikke i orden. Der må da snart ske noget fra børnehavens side - noget støtte (men det er ikke "bare" lige at få) el. lign. til X. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Carina:-)

Anonym skriver:

Ej men mit hjerte holder ikke til det.

Idag da vi hentede vores dreng fik han tæsk af "X" Min dreng kørte stille og rolig rundt på en "mooncar" og så kom "X" og overfaldt ham bagfra. Min dreng blev SÅ ked af det og jeg fik bare så ondt i maven. Altid samme dreng der er efter min dreng og alle de andre børn. Hver dag kommer min dreng hjem med mærker. Igår havde han dybe kradsmærker i nakken og på halsen. Idag kommer pædagogerne og fortæller hvad der er sket og de er meget kede af det. Fik en lang snak. Min søn har nu 15 cm. lang krads mærke fra hagen og ned af halsen og på brystet. Jeg havde besluttet at tage det op efter sommerferien, men nu fik jeg lidt hul på samtalen omkring "problemet" idag. Det var faktisk meget rart. JEG fik også bekræftet at min dreng faktisk ikke er udadreagerende mere og det IKKE er hans skyld når han får tæsk. Det er jo rart at vide, men på den anden side får jeg lidt mere ondt i maven over at han får tæsk uden grund... hvis I forstår!

M#O#R#D#K

Øv altså 

Jeg synes du takler det flot,jeg havde flippet skrot hvis det havde været mit barn.

Jeg synes der er flere og flere der fortæller om aggressive børn i inst. Også i venne/fam kredsen fortælles der om bid,slag og krads 

Det virker som om det er en stigende tendens

Anmeld

5. juli 2013

Marks mor

Det gør så ondt at se sådan noget ske med ens barn!

Vi har haft selv samme problem i min søns børnehave. min søn er den type som ikke gør noget som helst ved at andre slår, sparke, river ham osv. så han var jo en nem en at gå på. jeg snakkede med dem flere gange i børnehaven og de sagde at de havde fokus på det. Vi har altid sagt her hjemme at det er forbudt at slå og sparke andre. men da jeg en dag kom ned i børnehave og så DEN SAMME dreng skuppe min søn ned fra rusjebanen og at pædagogerne bare stod og kiggede og intet gjorde, blev jeg sku sur. de fik at vide at der skulle gøres noget ved dette problem med det samme og jeg havde hørt fra andre forældre at de havde problemer med selv samme dreng. Jeg sagde til min søn at han ikke skulle finde sig i det mere og at han skulle reagere hvis den dreng gjorde noget igen. 2 dage efter var drengen igen gået til angreb på min søn, min dreng slog denne gang igen.  og ugen efter blev "problem" drengen flyttet til anden børnehave med mindre børn, da de mente at dette var problemet!

Anmeld

6. juli 2013

Chevro

Anonym skriver:

Ej men mit hjerte holder ikke til det.

Idag da vi hentede vores dreng fik han tæsk af "X" Min dreng kørte stille og rolig rundt på en "mooncar" og så kom "X" og overfaldt ham bagfra. Min dreng blev SÅ ked af det og jeg fik bare så ondt i maven. Altid samme dreng der er efter min dreng og alle de andre børn. Hver dag kommer min dreng hjem med mærker. Igår havde han dybe kradsmærker i nakken og på halsen. Idag kommer pædagogerne og fortæller hvad der er sket og de er meget kede af det. Fik en lang snak. Min søn har nu 15 cm. lang krads mærke fra hagen og ned af halsen og på brystet. Jeg havde besluttet at tage det op efter sommerferien, men nu fik jeg lidt hul på samtalen omkring "problemet" idag. Det var faktisk meget rart. JEG fik også bekræftet at min dreng faktisk ikke er udadreagerende mere og det IKKE er hans skyld når han får tæsk. Det er jo rart at vide, men på den anden side får jeg lidt mere ondt i maven over at han får tæsk uden grund... hvis I forstår!

M#O#R#D#K

Ubeskrivelig følelse man får, når man læser det! Stort

Håber det bedste for din søn <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.