Anonym skriver:
Ej men mit hjerte holder ikke til det.
Idag da vi hentede vores dreng fik han tæsk af "X" Min dreng kørte stille og rolig rundt på en "mooncar" og så kom "X" og overfaldt ham bagfra. Min dreng blev SÅ ked af det og jeg fik bare så ondt i maven. Altid samme dreng der er efter min dreng og alle de andre børn. Hver dag kommer min dreng hjem med mærker. Igår havde han dybe kradsmærker i nakken og på halsen. Idag kommer pædagogerne og fortæller hvad der er sket og de er meget kede af det. Fik en lang snak. Min søn har nu 15 cm. lang krads mærke fra hagen og ned af halsen og på brystet. Jeg havde besluttet at tage det op efter sommerferien, men nu fik jeg lidt hul på samtalen omkring "problemet" idag. Det var faktisk meget rart. JEG fik også bekræftet at min dreng faktisk ikke er udadreagerende mere og det IKKE er hans skyld når han får tæsk. Det er jo rart at vide, men på den anden side får jeg lidt mere ondt i maven over at han får tæsk uden grund... hvis I forstår!
M#O#R#D#K
Avss 

det må bestemt ikke være rart at se på. Hvad gør de for at stoppe det ?? Griber de ikke ind i øjeblikket ? Fortsætter barnet trods irettesættelser ?
Der skal da gøre noget, det er da på ingen måde ok din dreng bliver udsat for den slags " vold " hver dag. De er jo nød til at sætte ind så det bliver stoppet og hvis det de ikke gør virker , må du finde på noget andet. Og søge hjælp til den dreng. Ja du kan vælge at flytte ( og ville da bestemt overveje det, hvis det ikke stopper ) men omvendt er det jo ikke dit barn der gør noget galt. Men trivsel frem for alt
Anmeld