Hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2013

Noahmor

Martsbaby skriver:

Nu er Anthon ikke så gammel så han er ligeglad med om der er mørkt eller ej, så der er lyset altid slukket når jeg går derinde fra

Fornuftigt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Ja, hvornår kunne dit barn selv falde i søvn? Altså forstået med, at du puttede, tændte musik og/eller sang for barnet, kyssede godnat og gik?

ida er begyndt at falde i søvn selv i min seng om aftenen..hun bliver spist godt af.nogle gange skal hun spise et par gange men hun ender med at falde i søvn selv inde i soveværelset og når jeg går i seng rykker jeg hende i liften.
sådan har det været en uge nu..håber det fortsætter fremfor at jeg skulle vugge som før.

hun bliver 3 måneder den 24 juli

Anmeld

5. juli 2013

L&V

Martsbaby skriver:

Ja, hvornår kunne dit barn selv falde i søvn? Altså forstået med, at du puttede, tændte musik og/eller sang for barnet, kyssede godnat og gik?

Laura var omkring 12 måneder før hun ku finde ud af det

Anmeld

5. juli 2013

Fenja09

Martsbaby skriver:

Vi har aldrig brugt musik, sang eller andet ved sovetid. Hun sover helt af sig selv nu og er 22 måneder. Skal lige tilføjes at Alberte er hjertebarn, så vi har nok ladet hende tage det i hendes eget tempo og har ligget med hende længe.

/Fenja

Anmeld

5. juli 2013

lycly

Tror min datter var omkring 5-6 måneder. Der lagde jeg hende bare, sang nogle sange og gik ud igen. Nu er hun 2 år og kan ikke længere falde i søvn selv, nu SKAL jeg blive til hun sove

Anmeld

5. juli 2013

MosterA

Da vore søn var 3 mdr. begyndte vi at "træne" at han selv skulle falde i søvn og hvor har vi bare mange gange været glade for det!!!

Nu lægger vi ham, de fleste dage, bare i seng siger god nat og så sover han ikke ret lang tid efter. Kan han ikke lige falde i søvn får han en bog og kigge i og så går der som regl ikke ret lang tid.

Anmeld

5. juli 2013

AnthonsMor

MosterA skriver:

Da vore søn var 3 mdr. begyndte vi at "træne" at han selv skulle falde i søvn og hvor har vi bare mange gange været glade for det!!!

Nu lægger vi ham, de fleste dage, bare i seng siger god nat og så sover han ikke ret lang tid efter. Kan han ikke lige falde i søvn får han en bog og kigge i og så går der som regl ikke ret lang tid.

Jeg træner det nemlig også med Anthon nu.. Selvfølgelig på hans præmisser, da han jo stadig kun er lille bitte
Men tror kun der har været 2 ud af 20 putninger hvor jeg skulle ind til ham mere end én gang efter jeg havde puttet ham.. Oftest taber han sutten og kan ikke selv finde den, så får han den også er han slukket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.