Hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
16 svar
8 synes godt om
5. juli 2013

AnthonsMor

Ja, hvornår kunne dit barn selv falde i søvn? Altså forstået med, at du puttede, tændte musik og/eller sang for barnet, kyssede godnat og gik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2013

Ayasmor

Martsbaby skriver:

Ja, hvornår kunne dit barn selv falde i søvn? Altså forstået med, at du puttede, tændte musik og/eller sang for barnet, kyssede godnat og gik?

Min datter er 4½ og har stadig perioder, hvor det ikke er nok og hun har brug for at jeg lige ligger lidt inde ved hende til hun sover.

Anmeld

5. juli 2013

AnthonsMor

Ayasmor skriver:

Min datter er 4½ og har stadig perioder, hvor det ikke er nok og hun har brug for at jeg lige ligger lidt inde ved hende til hun sover.

Ja okay.
Så er det vel lidt tidlig, at min søn kan, han er knapt 4 måneder

Anmeld

5. juli 2013

Ayasmor

Martsbaby skriver:

Ja okay.
Så er det vel lidt tidlig, at min søn kan, han er knapt 4 måneder

Tror det er meget forskelligt. Min datter kan som regel også sagtens, også da hun var spæd. Men der var/er samtidig perioder, hvor hun ikke kan.

Anmeld

5. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

det er nok omkring en 4 mdr. siden vi startede på at kunne gøre det uden at skulle retur indenfor 10 min pga hyl...

og nok endda kun omkring en måneds tid siden han lagde sig til at sove med det samme...

Han bliver 2 år til september i år... så har været henholdsvis 17 mdr. og så ja 20 mdr?.. er elendig til at regne ud hvor gammel han sådan præcis er...

Anmeld

5. juli 2013

Frejsmor

Uuh.. Frej havde en periode da han var en 3-4mdr. hvor han sagtens kunne falde i søvn selv.. Meen så havde han en del perioder med sygdom og så tror jeg desværre det ødelagde det lidt..

Det er først rigtig kommet igen i løbet af det sidste halve års tid(Frej fylder 2 til september), men nu er han også rigtig dygtig til det.. Er han en smule svær at lægge til tider, så får han en lille bog ned til sig i sengen og så hygger han sig lidt med den til han falder i søvn og som regel sover han igennem til næste morgen..

Anmeld

5. juli 2013

Noahmor

Martsbaby skriver:

Det har Noah stort set gjort fra dag et. 

Det er kun enkelte dage han ikke selv har kunnet falde i søvn, så det er skønt. 

Anmeld

5. juli 2013

AnthonsMor

Noahmor skriver:

Det har Noah stort set gjort fra dag et. 

Det er kun enkelte dage han ikke selv har kunnet falde i søvn, så det er skønt. 

Lækkert! Anthon er begyndt at blive rigtig god til det.. Selvfølgelig ikke lige god hver gang, men i det store hele synes jeg han er sej til det..
Han er 15 uger ca.

Anmeld

5. juli 2013

Noahmor

Martsbaby skriver:

Lækkert! Anthon er begyndt at blive rigtig god til det.. Selvfølgelig ikke lige god hver gang, men i det store hele synes jeg han er sej til det..
Han er 15 uger ca.

Ja, det er skønt. Han får bare en bog med han kan kigge i og så går vi ind og slukker lyset når han sover. 

Så når vi også lidt andre opgaver end at putte om aftenen. 

Anmeld

5. juli 2013

AnthonsMor

Noahmor skriver:

Ja, det er skønt. Han får bare en bog med han kan kigge i og så går vi ind og slukker lyset når han sover. 

Så når vi også lidt andre opgaver end at putte om aftenen. 

Nu er Anthon ikke så gammel så han er ligeglad med om der er mørkt eller ej, så der er lyset altid slukket når jeg går derinde fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.