Anonym skriver:
Ja problemet her er jo bare at det skal være olie/terpentinbaseret, da det er udendørs træværk 
Min mand er virkelig irriteret over, at jeg fortæller at de kan være farligt for den lille at jeg maler, for han mener jo ikke at det kan betyde noget (der er også sider om på nettet, at det er skadeligt for forsteret at gravide snakker mobil og er i nærheden af trådløse netværk) så han mener at når jeg ikke holder mig fra det, behøver jeg heller ikke holde mig fra at male 
Kender godt det der fra manden. Jeg er snart 35 uger henne, 4. gangs gravid med 3 små børn, hvoraf holder 2 og 4 års fødselsdag i morgen. I dag står den på hovedrengøring og madlavning og manden kan slet ikke skjule sin irritation, når jeg lufter tanken om, at jeg lige bliver nødt til at lægge mig lidt med benene oppe, hvis jeg skal holde til resten af dagen og især morgendagen med de 20 gæster.
Han 'glemmer' mine begrænsninger, men jeg slår hårdt ned. Heldigvis er svigermor på min side og minder både mig og manden om, at nu skal jeg altså passe på 
Anmeld