Mor11 skriver:

Fik du ikk en liste fra arbejdsmiljøhuset, gennem din chef, med hvad du måtte bruge og ikke måtte bruge??? Det gjorde jeg. en meget detaljeret en faktisk.
hvad f***** bilder de sig ind på arbedjsmiljømedicinsk at fyre sådan noget fis af! Hold da op.
Næh, ham ude på arbejds-og miljømedicinsk klinik trak bare lidt på skuldrene og sagde at han ikke rigtig kunne finde noget på nettet og han gad egentlig heller ikke rigtig gå nærmere ind i det, for han havde 30 års erfaring i at det ikke var farligt at være maler! Så han sagde bare at jeg selvfølgelig ikke måtte bruge giftige ting, med opløsningsmidler i og at jeg måtte bruge alt der var vandbaseret! Men jeg undersøgte selv tingene og der er altså nogle vandbaserede produkter, der kan være farlige for fostret under graviditet. Men det kunne han så ikke finde noget om.
Jeg følte mig godtnok også dårligt behandlet, og gik til min læge igen, for jeg var jo lidt bange for at skulle arbejde med farlige ting, når jeg ikke havde fået en liste over, hvad jeg måtte bruge og ikke. Men for det første sagde min læge at de jo ikke var noget socialkontor, og hvis jeg havde problemer med mit firma måtte jeg gå til fagforeningen!!!
Hmm, men det var jo ikke det, der var problemet. Men han skrev så til arb-og miljømed.klinik igen og bad om uddybelse. Ham derude fra ringede så til mig og råbte i tlf, hvad det var jeg ikke havde forstået første gang!!!
Så gav jeg op og passede mit arbejde, indtil min bækkenløsning blev så slem at jeg ikke længere kunne gå. Heldigvis var min egen læge kommet tilbage fra sin sygemelding på dette tidspunkt, så han sygemeldte mig. Jeg brød sammen og fortalte ham om behandlingen fra de andre læger. Han blev meget alvorlig og bekymret, men han kunne ikke gøre noget. Jeg tror, han blev sat grundigt på plads af de andre læger, for de ville hele vejen igennem gøre alt for at holde mig i arbejde, på trods af tidlig begyndende bækkenløsning. Jeg ville jo også helst arbejde, men da jeg fik så ondt, var det hårdt at jeg bare fik den besked at "ja, du har bækkenløsning, men du er jo stor". Så fordi jeg var overvægtig, skulle jeg bare hagles igennem.
Ups, nu kom det til at handle om andet end maling! Sorry