råd om mad til lille pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2009

Milka

er du klar til tænderne kommer? : ) jeg mener, har du noget i huset der kan lindre smerten? er der egentlig ikke noget man kan smøre på gummerne der skulle hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2009

Sabina & Simone

IHHH taaak, den må jeg da ned og se om jeg kan finde... Det jeg har er kun et lille hæfte, så sådan en bog må jeg da have.... mange tak for tippet...

Det var da så lidt...  Håber du får lige så meget glæde af den som jeg har...
Der er forresten også opskrifter til vores mad deri... Så den er fyldt med gode sager... Og man er ikke i tvivl om hvor meget og hvor lidt der skal i... Og det mos og grød jeg har lavet derfra tager bare ingen tid...
Der er sågar en liste deri over hvilke redskaber der er gode og have... Hehe

Knus Sabina

Anmeld

11. juli 2009

NaFe

Milka skriver:

er du klar til tænderne kommer? : ) jeg mener, har du noget i huset der kan lindre smerten? er der egentlig ikke noget man kan smøre på gummerne der skulle hjælpe?

Jooo har diverse bideringe, men håber ik det bliver så slemt. Vi de eneste i mødregruppen der ik har fået tænder, feluca er også en måned yngre end dem, men deres tænder kom bare så hurtigt frem og ingen a dem har haft ondt, så vi krydser fingre for vi os slipper så let her....smiler. Men jo der findes vist noget gele man kan smøre på....

Anmeld

11. juli 2009

NaFe

Sabina84 skriver:

Det var da så lidt...  Håber du får lige så meget glæde af den som jeg har...
Der er forresten også opskrifter til vores mad deri... Så den er fyldt med gode sager... Og man er ikke i tvivl om hvor meget og hvor lidt der skal i... Og det mos og grød jeg har lavet derfra tager bare ingen tid...
Der er sågar en liste deri over hvilke redskaber der er gode og have... Hehe

Knus Sabina

Jamen det lyder jo fantastisk...håber jeg kan finde den så vi kan komme igang med noget madlavning..

Anmeld

13. juli 2009

grinbidderen

hej ville lige sige at man kan købe noget som hedder gummedråber i matas som man skal smørre på gummerne så det lindre.. det hjalp rigtig meget på valdemar...

Anmeld

13. juli 2009

Skouboe

Vil lige sige at den omtalte bog også kan downloades gratis her :

http://www.sst.dk/publ/Publ2009/CFF/boern/mad_2009.pdf

Anmeld

14. juli 2009

NaFe

grinbidderen skriver:

hej ville lige sige at man kan købe noget som hedder gummedråber i matas som man skal smørre på gummerne så det lindre.. det hjalp rigtig meget på valdemar...

mange taaak..dem må man heller invister i så man er klar vis det bliver en hård omgang...

Anmeld

14. juli 2009

NaFe

Skouboe skriver:

Vil lige sige at den omtalte bog også kan downloades gratis her :

http://www.sst.dk/publ/Publ2009/CFF/boern/mad_2009.pdf

ihhhh taaak..det må jeg heller lige få gjort...tak tak tak..

Anmeld

14. juli 2009

Ni-ko-li-ne

fyld fryseren op søde! den der kogebog er vildt god.... Nikoline får også fisk nu i sin mos...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.