modesty skriver:
Det er svært at sige når man hverken ved hvordan du ser ud eller hvad du kan lide.
Jeg vil anbefale dig at købe en masse modeblade og kigge dem igennem for at se hvad du synes er fedt. Måske er tingene i bladet for dyre, men du får en god fornemmelse for hvad din smag er, og så kan du gå på loppemarked eller i billigere butikker og købe noget der ligner.
Det kunne f.eks være Cover, Eurowoman, Costume, Elle, Alt for Damerne, IN - alt efter hvor gammel du er og hvad din smag er.
Mange af disse blade har også hjemmesider hvor du kan se lidt om deres stil inden du bestemmer dig for hvad du vil købe.
Tak for svar

Det ved jeg godt, tænkte nok også lidt mere overordnet, jeg har ligesom bare helt mistet føling med tingene og på alle punkter er der bare kommet så meget nyt og synes det er svært at blive opdateret igen

Men har idag købt sådan en donutting så jeg kan lave en knold

haha dumme mig vidste slet ikke man havde brug for det og at det var nøglen til en fyldig en af slagsen

Jeg kommer nemlig aldrig rigtig i butikker og oser og nettet er nok heller ikke min bedste ven på det punkt, da jeg ofte ender med at ordne praktiske ting eller knalde brikker på sofaen fordi jeg er helt udmattet.
Men jeg vil prøve nogle af de ting du har forslået
Anmeld