Hvad er modernet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
10 svar
6 synes godt om
4. juli 2013

2721

Hey

Jeg har mistet meget af mig selv og føling med hvad der IN, i løbet af de sidste par år og har pænt sagt ladet mig selv synke hen

Jeg er derfor gået igang med at finde mig selv igen, men jeg er håbløst ude af trit med hvad der er smart og hvad der klæder mig

Jeg hader at jeg ikke længere har det godt med mig selv og jeg er blevet " ligeglad" med mig selv.

Jeg dur ikke til at skulle bruge evigheder på at gøre mig i stand, da jeg er alene med min søn og passer ham hjemme og han har ikke tålmodigheden til at vente på det

Men hvad er et must?
Hvad skal man have?

Jeg er ikke særlig høj 157cm og vejer 54-55kg. Jeg vil så gerne være lidt mere "pæn" i det og detalje orienteret.
Sådan at jeg hviler mere i mig selv

Håber der er nogen der kan vil kommers nogle gode fif

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Kloster

2721 skriver:

Hey

Jeg har mistet meget af mig selv og føling med hvad der IN, i løbet af de sidste par år og har pænt sagt ladet mig selv synke hen

Jeg er derfor gået igang med at finde mig selv igen, men jeg er håbløst ude af trit med hvad der er smart og hvad der klæder mig

Jeg hader at jeg ikke længere har det godt med mig selv og jeg er blevet " ligeglad" med mig selv.

Jeg dur ikke til at skulle bruge evigheder på at gøre mig i stand, da jeg er alene med min søn og passer ham hjemme og han har ikke tålmodigheden til at vente på det

Men hvad er et must?
Hvad skal man have?

Jeg er ikke særlig høj 157cm og vejer 54-55kg. Jeg vil så gerne være lidt mere "pæn" i det og detalje orienteret.

Velkommen tilbage 2721

Jamen først skal du kigge dig selv i spejlet og rose dig selv for det fantastisk menneske, du er. Du skal finde mindst 3 ting, som er smukke ved dig, som du vil fremhæve... Dine øjne skal stråle, din holdning skal rettet op og dit hår skla være plejet fx.

Hvis det er tøjet er jeg bare en jeanspige. Jeg elsker mine jeans, men også mine stramme fløjlsbukser i de flotte farver.

Men tag et par jeans, en sort top og en hvid stor t-shirt med print på og converse støvler ell sandaler. Lig lak på tæerne og mascare på vipperne. Håret op i en knold og rejs din pande...

Du skal nok lære det... Og det skal din søn også. Mor er god, når mor har det godt, Mor har det godt, hvis mor får lov at have sin egen kvinde-tid

Anmeld

4. juli 2013

2721

Kloster skriver:

Velkommen tilbage 2721

Jamen først skal du kigge dig selv i spejlet og rose dig selv for det fantastisk menneske, du er. Du skal finde mindst 3 ting, som er smukke ved dig, som du vil fremhæve... Dine øjne skal stråle, din holdning skal rettet op og dit hår skla være plejet fx.

Hvis det er tøjet er jeg bare en jeanspige. Jeg elsker mine jeans, men også mine stramme fløjlsbukser i de flotte farver.

Men tag et par jeans, en sort top og en hvid stor t-shirt med print på og converse støvler ell sandaler. Lig lak på tæerne og mascare på vipperne. Håret op i en knold og rejs din pande...

Du skal nok lære det... Og det skal din søn også. Mor er god, når mor har det godt, Mor har det godt, hvis mor får lov at have sin egen kvinde-tid

Tak

Lyder som en god ide

Håret er blevet ordnet, dog er jeg slem til ikke at bruge den tid det tager for at det ser fedt ud, plus mit hår påtrods af mange stylingstips ved bliver med at klaske sammen i løbet af eftermiddagen

Jeg er blevet en jeanspige, efter jeg er blevet mor, men har ellers altid ELSKET kjoler og prangende tøj.

Jeg ville gerne ende op lidt i midten
Jeg hader løst/stort tøj, da jeg hurtigt forsvinder i det og ender med at se uformelig ud

Jeg har godt lagt mærke til alle har håret i en knold, men jeg har fået pandehår og så kan jeg ikke hitte ud af at lave en pæn knold

Anmeld

4. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Du behøver absolut heller ikke ligne alle andre, for at se lækker ud! Det er oftest dem der tør skabe sin egen stil, der skiller sig ud på den fede måde og igen, du skal købe tøj der BÅDE får dig til at føle dig tilpas og lækker  

jeg prøvede at være mere piget i end periode, men jeg føler mig bare ikke godt tilpas med smykker på til daglig, og stiletter. Så jeg har fundet min egen vej  

i øvrigt er det ikke altid at moden passer til en. I en periode kan jeg huske at ALLE toppe i byen var laksefarvede, og det er bare ikke min farve! Ligesom det ikke er alle mennesker der kan bære skinny-jeans, men man kan jo godt være smart og lækker alligevel

find de ting du er mest tilfreds med ved din krop, og fremhæv dem måske er det bare et par flotte toppe og en fed halskæde der skal til men ja, det er pisse svært! 

Anmeld

5. juli 2013

2721

Mor11 skriver:

Du behøver absolut heller ikke ligne alle andre, for at se lækker ud! Det er oftest dem der tør skabe sin egen stil, der skiller sig ud på den fede måde og igen, du skal købe tøj der BÅDE får dig til at føle dig tilpas og lækker  

jeg prøvede at være mere piget i end periode, men jeg føler mig bare ikke godt tilpas med smykker på til daglig, og stiletter. Så jeg har fundet min egen vej  

i øvrigt er det ikke altid at moden passer til en. I en periode kan jeg huske at ALLE toppe i byen var laksefarvede, og det er bare ikke min farve! Ligesom det ikke er alle mennesker der kan bære skinny-jeans, men man kan jo godt være smart og lækker alligevel

find de ting du er mest tilfreds med ved din krop, og fremhæv dem måske er det bare et par flotte toppe og en fed halskæde der skal til men ja, det er pisse svært! 

Du har helt ret, men det er som om at mim krop og min personlighed har ændret sig og jeg kan ikke rigtig længere finde id af hvad der passer mig
Jeg kan sagtens se hvad der ikke dur, men ikke hvad der dur
Jeg ser så meget fedt tøj i by billedet, det passer bare ikke til mig.

Jeg er så meget ude af trit at jeg ikke en gang ville kunne skabe min egen stil
Hehe hvor lyder jeg ynkelig

Anmeld

5. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
2721 skriver:

Du har helt ret, men det er som om at mim krop og min personlighed har ændret sig og jeg kan ikke rigtig længere finde id af hvad der passer mig
Jeg kan sagtens se hvad der ikke dur, men ikke hvad der dur
Jeg ser så meget fedt tøj i by billedet, det passer bare ikke til mig.

Jeg er så meget ude af trit at jeg ikke en gang ville kunne skabe min egen stil
Hehe hvor lyder jeg ynkelig

Hehe, jeg kender alt til følelsen af at intet klæder mig jeg tror det er en meget generel tøseting

hvad med at tage på shoppetur med en veninde/søster, som kan prøve at fortælle dig, helt ærligt, om det du prøver klæder dig.

jeg bruger selv min kæreste meget. tit ser vi jo buler og sære former overalt! Men det er sjældent et "problem" i andres øjne

Anmeld

5. juli 2013

2721

Mor11 skriver:

Hehe, jeg kender alt til følelsen af at intet klæder mig jeg tror det er en meget generel tøseting

hvad med at tage på shoppetur med en veninde/søster, som kan prøve at fortælle dig, helt ærligt, om det du prøver klæder dig.

jeg bruger selv min kæreste meget. tit ser vi jo buler og sære former overalt! Men det er sjældent et "problem" i andres øjne

Tak

Jeg har faktisk en aftale med min veninde om et par uger om at vi skal ud og shoppe

Jeg ville bare gerne inden da vide lidt om hvad jeg søger
Er total kontrolfreak, så kan godt lide at være forberedt.
Var ude og shoppe lidt i sidste weekend, men jeg blev slået helt ud, da jeg slet ikke kunne overskue det

Jeg er lille og føler mig ikke slet ikke til pas i oversize tøj

Samtidig kunne jeg godt bruge fif til hvad der er IN og hvad der er NO GO, så jeg ligesom har lidt at rette ind efter

Anmeld

5. juli 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
2721 skriver:

Tak

Jeg har faktisk en aftale med min veninde om et par uger om at vi skal ud og shoppe

Jeg ville bare gerne inden da vide lidt om hvad jeg søger
Er total kontrolfreak, så kan godt lide at være forberedt.
Var ude og shoppe lidt i sidste weekend, men jeg blev slået helt ud, da jeg slet ikke kunne overskue det

Jeg er lille og føler mig ikke slet ikke til pas i oversize tøj

Samtidig kunne jeg godt bruge fif til hvad der er IN og hvad der er NO GO, så jeg ligesom har lidt at rette ind efter

Prøv at tag et kig på woman.dk og de andre dameblad-sider. De har alle en modedel måske der er lidt inspiration

i øvrigt duer jeg heller ikk til oversize, jeg kommer til at ligne et telt men ved hvad? der er  faktisk masser af tøj der ikke er oversize, men stadig moderne

Anmeld

5. juli 2013

modesty

2721 skriver:

Hey

Men hvad er et must?
Hvad skal man have?

Det er svært at sige når man hverken ved hvordan du ser ud eller hvad du kan lide.

Jeg vil anbefale dig at købe en masse modeblade og kigge dem igennem for at se hvad du synes er fedt. Måske er tingene i bladet for dyre, men du får en god fornemmelse for hvad din smag er, og så kan du gå på loppemarked eller i billigere butikker og købe noget der ligner.

Det kunne f.eks være Cover, Eurowoman, Costume, Elle, Alt for Damerne, IN - alt efter hvor gammel du er og hvad din smag er.

Mange af disse blade har også hjemmesider hvor du kan se lidt om deres stil inden du bestemmer dig for hvad du vil købe.

Anmeld

5. juli 2013

2721

Mor11 skriver:

Prøv at tag et kig på woman.dk og de andre dameblad-sider. De har alle en modedel måske der er lidt inspiration

i øvrigt duer jeg heller ikk til oversize, jeg kommer til at ligne et telt men ved hvad? der er  faktisk masser af tøj der ikke er oversize, men stadig moderne

Jeg plejede at abonnere på woman, men er en luksus, jeg har måttet skære fra

Jeg fik bare at vide i de 2 butikker jeg var i at oversize var det der hittede, eller meget løst tøj og de havde næsten heller ikke andet, så blev ret øv, men måske jeg bare har været i de forkerte

Jeg vil benytte mig af at min søn sover og tjekke nogle sider ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.