sikkert dumt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

Isabella_mor

min størrelse er den samme, men brysterne fylder mindre i bh'en end de har gjort før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Isabella_mor skriver:

min størrelse er den samme, men brysterne fylder mindre i bh'en end de har gjort før

Tror jeg heller ikke kan undgåes

Anmeld

5. juli 2013

Majbrit P

Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar

Nej. Jeg startede i en C, her efter er jeg F skål

Anmeld

5. juli 2013

Clisolka

da i havde født og færdig ammet fik i så jeres normale bh str tilbage eller. ?.

Efter jeg var færdig med at amme og alt mælk var væk, så var jeg gået en størrelse op i BH  Nu kan jeg selvfølgelig ikke passe mine alm. BH'ere fordi mine bryster har ændret sig i løbet af graviditeten, så jeg er hoppet i mine gamle amme-BH'ere igen igen 

Anmeld

5. juli 2013

Ayasmor

Jeg havde en stor C-skål da jeg blev gravid. Under graviditeten voksede de til en stor D-skål. Mens jeg ammede voksede de yderligere og jeg var på vej ud af en E-skål. Nu er det en lille b-skål Og så endda en slatten en af slagsen

Anmeld

5. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Efter jeg var færdig med at amme og alt mælk var væk, så var jeg gået en størrelse op i BH  Nu kan jeg selvfølgelig ikke passe mine alm. BH'ere fordi mine bryster har ændret sig i løbet af graviditeten, så jeg er hoppet i mine gamle amme-BH'ere igen igen 

Ville da være skønt hvis jeg kom en større str op, men vil helst ikke en str ned. For så jeg kun i en a skål.

Anmeld

5. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Three little steps skriver:

Der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar

Nej. Jeg startede i en C, her efter er jeg F skål

Ville blive lykkelig over at komme op i en c skål

Anmeld

5. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Ayasmor skriver:

Jeg havde en stor C-skål da jeg blev gravid. Under graviditeten voksede de til en stor D-skål. Mens jeg ammede voksede de yderligere og jeg var på vej ud af en E-skål. Nu er det en lille b-skål Og så endda en slatten en af slagsen

Øv hvor nederen. Jeg er i en b skål nu, så ville blive rigtig ked af det hvis jeg kom ned i en a skål

Anmeld

5. juli 2013

Ayasmor

MiichellaMalou skriver:

Øv hvor nederen. Jeg er i en b skål nu, så ville blive rigtig ked af det hvis jeg kom ned i en a skål

Ja, det er desværre ikke lige det fedeste. Det kan jeg godt forstå. Men lige så forskellige graviditeter kan være, lige så forskelligt kan bysterne reagerer på en graviditet og amning. Nogen vokser meget, andre slet ikke.

Anmeld

5. juli 2013

MorTilEn2013Dreng

Ayasmor skriver:

Ja, det er desværre ikke lige det fedeste. Det kan jeg godt forstå. Men lige så forskellige graviditeter kan være, lige så forskelligt kan bysterne reagerer på en graviditet og amning. Nogen vokser meget, andre slet ikke.

Lige præcis men alligevel meget rart og hører hvor forskelligt det kan være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.