Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MiichellaMalou skriver: da i havde født og færdig ammet fik i så jeres normale bh str tilbage eller. ?.
da i havde født og færdig ammet fik i så jeres normale bh str tilbage eller. ?.
Min BH-størrelse har stort set ikke ændret sig på baggrund af graviditet og amning.
Min skål-størrelse har svinget fra en stor c (amning) til en lille c (før graviditet/amning og tror bestemt den bliver sådan igen, når jeg holder 100% med udmalkning). Jeg havde kun kæmpe bryster i ca. 14 dage lige da mælken løb til..
Jeg er gået en str ned
M (: skriver: Min BH-størrelse har stort set ikke ændret sig på baggrund af graviditet og amning. Min skål-størrelse har svinget fra en stor c (amning) til en lille c (før graviditet/amning og tror bestemt den bliver sådan igen, når jeg holder 100% med udmalkning). Jeg havde kun kæmpe bryster i ca. 14 dage lige da mælken løb til..
Jeg bruger samme størrelse som jeg gjorde inden graviditet nu.
dog sidder fylden ikke samme sted, men det ses ikke når der er bh på
kender op til flere som helt har mistet deres fylde, og intet har tilbage efter enten første eller andet barn
Mikkala91 skriver: Jeg er gået en str ned
Tanja. skriver: Nej, efter mælken forsvandt er de blevet en del mindre
Nej, efter mælken forsvandt er de blevet en del mindre
VIPpigen skriver: Jeg bruger samme størrelse som jeg gjorde inden graviditet nu. dog sidder fylden ikke samme sted, men det ses ikke når der er bh på kender op til flere som helt har mistet deres fylde, og intet har tilbage efter enten første eller andet barn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128