Det var så det... ):

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2013

Lilje82

ønskebarn74 skriver:

Er idag 15+3 og er ny sygemeldt resten af graviditeten..

Har en irritabel livmoder.. Og kan ikke sidde ned el. stå stille i ret lang tid uden at jeg får vilde plukveer..

De er nervøse for at den ene moderkage skal løsne sig, da den ligger foran livmoder munden..

For Søren, du skræmte næsten livet af mig, troede der var sket dine små pus noget.

men  Til dig, det bliver nogle lange måneder, men det er det hele værd i sidste ende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2013

Mumto3

Jeg gik ogSå i chok!  Har næsten lyst til at sige " tillykke" med at det bare er en sygemeldning, og ikke mere alvorligt! Selvfølgelig er det surt, har selv prøvet at være sygemeldt med bækkenløsning, men bare dine guldklumper har det godt! Det er vigtigere end arbejde.

Anmeld

4. juli 2013

VIPpigen

ønskebarn74 skriver:

Rolig nu alle sammen.. Var bare ked af det.. Arbejder hos mine forældre.. Så det er bare nedreven det her.. 

Forstår godt du er ked af det. Og ingen tvivl om det bliver nogen meget lange måneder... Men du skal passe på dig selv.

Mmm, har du ikke en hobby, noget du kan nusse med... Hvad med at lave en scrap book til alle billederne, eller måske det er nu du skal lære at hækle eller strikke, hvis du ikke kan det... Eller lave lap på lap uro og alt muligt til børneværelset... Noget er du nød til at fordrive tiden med

Anmeld

5. juli 2013

ønskebørn74

VIPpigen skriver:

Forstår godt du er ked af det. Og ingen tvivl om det bliver nogen meget lange måneder... Men du skal passe på dig selv.

Mmm, har du ikke en hobby, noget du kan nusse med... Hvad med at lave en scrap book til alle billederne, eller måske det er nu du skal lære at hækle eller strikke, hvis du ikke kan det... Eller lave lap på lap uro og alt muligt til børneværelset... Noget er du nød til at fordrive tiden med

Det er jo lige det.. Men jeg må ikke sidde el stå ret meget.. 

Anmeld

5. juli 2013

VIPpigen

ønskebarn74 skriver:

Det er jo lige det.. Men jeg må ikke sidde el stå ret meget.. 

Vi er ude i at du skal være sengeliggende??

Hvis manden din er lidt kreativ, så laver han sådan et bord man kan have i sengen (eller køber det). Så kan du lave lidt mens du ligger/ sidder halvt op... Ellers må du hækle eller strikke, det kan man gøre mens man ligger ned... 

Og ellers kan man ALTID bruge penge på nettet, det kan man hvertfald gøre sengeliggende

Anmeld

5. juli 2013

Nessie

Så har du verdens bedste undskyldning for at ligge på en liggestol i haven hele sommeren, og ellers få afprøvet sofaen godt og grundigt  

Bare du passer på dig selv og de 2 små, så må du tage kedsomheden med som en "oplevelse" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.